Fincsa-nindzsa

Szendvicskrém 3. - Lazacpástétom

2012. szeptember 05. - fincsanindzsa

Nem tudom ki, hogy van vele, de én teljesen odáig vagyok a lazacért. Nem mondom, hogy egy olcsó mulatság, de mégsem egy Szent Jakab kagyló. A krémnek, amit most mutatok, - és nemrégiben tanultam - nagyon pikáns íze van a citromtól. Könnyű, de mégis laktató. Az idei nyár nagy favoritja nálam.

Hozzávalók 

20-25 dkg füstölt lazac
25 dkg Hajdúsági krémsajt
ízlés szerint citrom lé (kb fél citrom leve)
bors


A lazacot apróra vágjuk fel, hogy szinte egy masszát alkosson végeredményül. Ha lusták vagyunk, dobjuk be a mixerbe, ami megteszi ezt helyettünk. Majd a lazachoz adjuk hozzá a krémsajtot, ízlés szerint egy csipetnyi borsot, és citromlevet. Én jobban szeretem, ha nagyon pikáns az íze, ezért majdnem egy egész citrom levét bele szoktam facsarni, ehhez a lazac-krémsajt mennyiséghez.

1_28.jpg

Hagyjuk állni 20-30 percig, hogy az ízek összeérjenek, és akár frissen sült baguette-tel, kiflivel tálaljuk. Természetesen idényzöldséggel fogyasszuk. 

2_18.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr674601750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása