Fincsa-nindzsa

Mangósaláta

2013. február 15. - fincsanindzsa

Ahogy mondtam, a quesadillashoz jöhet egy kis tompító saláta is. Nagyon különleges, nem hétköznapi, és rém egyszerű. Sőt ha ezt a szálat tovább fűzöm, salátaöntetnek édes chilliszószt használtam és készítettem. Ezeket is a főzőkurzuson tanultam, de egy picit azért az ízlésemnek megfelelően variáltam, hozzáadtam, elvettem, attól függ, mi esett jól. Emellett a quesadillast is ebbe mártogattam, ugyan a fél fejem lemarta, annyira csípett, de minden áldozatot megért :)

Hozzávalók

1 mangó
szója vagy bármilyen csíra (retekcsírát kaptam)
1 marék sózatlan földimogyoró
közepes fej lilahagyma
1 californiai paprika
néhány szelet chillipaprika
metélőhagyma

A mangót felszeletelem és vékony csíkokra vágom. A mogyorót durvára vágom, a lilahagymát apróra kockázom. A kaliforniai paprikát szintén felkockázom, a chillipaprikát és a metélőhagymát vékony szeletekre szelem. A csírákat folyó víz alatt megmosom és lecsöpögtetem.

1_58.jpg

A mangót, a csírákat és a kaliforniai paprikát egy tálban összekeverem, a mogyorót, a hagymát és a chillipaprikát aprítóban finomra darálom, ha nincs mozsaram. Mivel a mogyoró túl zsíros, ezért még egy kevés mogyorót vágjunk durvára. Az apróra darált hozzávalókkal kedvünk szerint ízesítsük a salátát. Ha ez még mindig nem elég, édes chilliszósszal ízesítsük.


A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr194676139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása