Fincsa-nindzsa

Almás-pudingos kekszes sütemény

2013. március 09. - fincsanindzsa

Végre kitaláltam, hogy milyen egyszerű, de mégiscsak finom süteményt csináljak a srácoknak, ha megyünk hozzájuk Tamás napozni.

Osztottam szoroztam, nem maradt túl sok időm, mert lekvárt is főztem, meg valami kínai kaját is összedobtam, meg szakdogát is kellett volna írni, de szokás szerint, van ami mindig kimarad, és ez pont a dolgozatírás volt.

Gyorsnak kellett lennie és soknak is. Mivel diétázunk, próbáltam valami olyat kitalálni, amiből én is ehetnék, de végül nem találtam, de a sütit nem is kóstoltam meg. De nem is hiányzott estére az édesség.

Hozzávalók

1.2kg alma
40dkg cukor
7dl víz

4 csomag vaníliás pudingpor
4dl víz

1-2 zacskó négyzet alakú háztartási keksz

Csokoládé bevonat vagy Nesquik csokoládéöntet (utóbbira szavazok)

Már az összetevőiből is látszik, hogy külön szakértelmet nem igényel a desszert, sőt elrontani sem lehet, feltéve, ha a pudingpor szabatossági ideje nem jár le.

1_47.JPG

Az almát pucoljuk meg és nagy lyukú reszelőn reszeljük le. Ha nagyon bebarnulna, akkor egy kevés citromlevet facsarjunk rá. Adjuk hozzá a cukrot és a vizet, majd kb. 10 percig főzzük.

2_34.JPG

Közben a vaníliapudingot keverjük csomómentesre a vízzel és adjuk az almás alaphoz. Folyamatosan kavargassuk és forraljuk fel ismételten.

3_24.JPG

Amíg a krém elkészül egy nagy jénait rakjunk ki háztartási keksszel. Ha a krém elkészült, akkor erre a még meleg krémet egyenletesen oszlassunk el.

A tetejére záróakkordként egy újabb réteg háztartási keksz jön, majd ha teljesen megdermedt és kihűlt, akkor pedig a csokoládészósz.

4_20.JPG

Tegyük a hűtőbe 4-5 órára, majd a kekszek vonalát követve szeleteljük fel és fogyasszuk.

Elég kelendő szokott lenni és ritkán adódik, hogy marad is belőle.

5_13.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr805126009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása