Fincsa-nindzsa

Szendvicskrém 5. - Tojáskrém

2013. május 17. - fincsanindzsa

Még mindig adós vagyok a házibulis menü bemutatásával, de szép lassacskán felkerül a posztok közé ez is. A Chefparade-s sütisütő kurzuson mindig vannak szendvicsek és az lehet az édes mellett falatozni. Ezt sem tudtam, hogy a férjem egyik kedvence a tojáskrém, így a hétvégi bulira az is készült. (Annyira kapós volt, hogy még fényképet sem tudtam készíteni róla)

Hozzávalók

6 főtt tojás
1 közepes fej vöröshagyma
só bors
1ek. mustár
2ek. tejföl

A tojásokat megfőzzük, forrástól számított 10 perc alatt keményre. Szabadítsuk meg a tojást a héjától. Én jobban szeretem hidegen csinálni, ugyanis kiváló vagyok tojásgyilkolásban, így aki bénázni szokott vele, melegen nem ajánlom.

A hagymát jó apróra kockázzuk fel, majd egy edényben törjük össze a tojást villával vagy robotgéppel. Adjuk hozzá a mustárt, tejfölt és ízlés szerint a sót és borsot.

A legjobb, ha hagyjuk egy kicsit összeérnek az ízek, így legalább néhány órát pihentessük, mielőtt befalnánk. Mondjuk pirítóssal és sajttal.

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr545303850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása