Fincsa-nindzsa

Cukrászda sorozat 2. - Gelarto Rosa, Budapest

2013. augusztus 20. - fincsanindzsa

Ha jót akartok magatoknak, akkor inkább kora délután vagy hétvégén látogassátok meg a Bazilika mellett található Gelarto Rosa fagyizóját. Legutóbb az esti órákban alsó hangon egy 30-40 perces sorral kellett számolni, az igencsak népszerű fagyizóban, ám mellette szól, hogy a hely éjfélig nyitva tart.

http://gelartorosa.com/

Facebookon pedig itt követhetitek nyomon:

https://www.facebook.com/GelartoRosa

Lehet, hogy csak számomra újdonság, de olyan helyet még csak Siófokon láttam, ahol a fagyiból rózsát formáznak. És Itt szigorúan csak úgy kapod meg a választott fagyikat, hogy szép rózsát formáznak belőle.

Első hallásra elég fura párosításokkal találkozhatunk, de merjünk kísérletezni. Ezen felbuzdulva az alábbi fagyikat kóstoltuk meg, bár a palettán ilyen is szerepelt, mint a sós vajkaramella és a kukorica :)

-       Epres-bodza

-       Levendulás fehércsoki

-       Bazsalikomos-citrom

-       Azték csokoládé tonkababbal

A fagyi összességében nagyon dizájnos, kis adag, ízletes, aromás és gyömölcsös, ár-érték arányban felső kategóriás: 1 adag 450 HUF, 2 rózsa 550HUF, míg 3 rózsa 660HUF-ba kerül.

És az ízét tekintve eléggé megosztott minket a férjemmel. Számára elrugaszkodott ízkombinációk kerültek összepárosításra, és ráadásul kicsinek bizonyultak az adagok. Én szeretem az extrém ízeket, ezért bátran próbáltam ki a bazsalikomos citromot, ami nagyon-nagyon intenzív volt, kezdetben fura volt a túlzott bazsalikom dominancia, de idővel az ízek összeértek. És nekem elegendő volt a „gombóc” mérete is, bár összességében az átlagnál tényleg kisebbek voltak.

A levendulás-csoki isteni volt, bár lehetett volna egy picit tejszínesebb.

Az epres-bodzában a gyümölcsíz fantasztikus volt, azonban a bodza ízt egyáltalán nem éreztem benne.

A csoki nagyon király volt, intenzív, krémes és laktató.

2_110.jpg

1_155.jpg

Biztosan visszatérek még a többi újdonságot is kipróbálni, hiszen itt is állandóan változik a napi kínálat, szezongyümölcsöktől függően. És érdemes tudnia a betérőknek, hogy cukor- és laktózmentes verziókban is lehet fagylaltozni, nemcsak extrém ízekkel, hanem néhány hagyományos ízt is megtalálunk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr415466067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Étteremkritikus · http://legjobbetterem.blog.hu 2013.08.22. 13:29:29

Én csak hétvégén találkoztam 30-40 perces várakozással, hétköznap este nincs akkora sor, inkább a 10 perc a jellemző.

Szerintem spanyol szokás, hogy rózsában adják a fagyit, legalábbis arrafelé több helyen is tapasztaltam.

Az áraknál figyelembe kell venni a helyet is, nyilván jóval drágább az üzlethelyiség a Bazilika mellett, mint a 16. kerületben a Vári esetében.
süti beállítások módosítása