Fincsa-nindzsa

Burgonyás halpogácsa

2013. augusztus 24. - fincsanindzsa

Drága GoodFood-om eltűnt. Az egész lakást felforgattam érte, de sehol nem leltem meg, így kénytelen voltam improvizálni. Halvány emlékeim voltak, hogy kell hal, meg krumpli, tojás, petrezselyem meg tojás. És ennyi. További információk kitörlődtek.

Mire bekevertem a burgonyás-halas pogácsának valót, addigra a szekrény mögüll is előkerült a bibliám, a GoodFood, de ekkor már hasznavehetetlen volt számomra :)

Végül megnéztem a receptet, hát még néhány dolgot rakhattam volna bele, azonban mikor elkészült, úgy láttam nem érzem szükségét, mert így is szuper.

Hozzávalók

30dkg burgonya
30dkg halfilé
egy negyed csomó friss petrezselyem
2 citrom reszelt héja
1 tojás


A burgonyát sós vízben megfőzzük. Törekedjünk az apróbbakat felhasználni, mert az sokkal gyorsabban elkészül. A halat megsózzuk és megpároljuk egy kevés kókuszzsíron. A petrezselymet felaprítjuk, a citrom héját lereszeljük.

A burgonyát még melegen megpucoljuk és krumplinyomóval összetörjük. A halat, ha jól megpároljuk úgyis darabokra esik. Ezt adjuk hozzá a tört burgonyához. Jöhet hozzá a petrezselyem, a citromhéj és ízlés szerint só.

2 opciót próbáltam a sütésre. Gombócokat gyúrni, ellapogatni, majd mindkét oldalát forró olajban megsütni. Ebből csak demodarabokat készítettem, mert nagyon megszívta magát olajjal.

1_45.JPG

A B verzió szimpatikusabb volt. Sütő 200 fokra fel, jöhet akár grillező módra is, tepsi sütőpapírral kibélel és halpogácsa aranybarnára süt.

2_32.JPG

Szerintem fokhagymás tejföllel tálalva isteni lehet. (Megyek és ki is próbálom, mert el is készült.)

Ha nem frissen fogjuk fogyasztani, akkor a tésztájába két evőkanál joghurtot keverjünk, mert úgy másnap is lágyabb lesz a tésztája.

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr925120604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása