Fincsa-nindzsa

Fetával és aszalt paradicsommal töltött csirkemell

2014. július 12. - fincsanindzsa

Nem is olyan egyszerű egészségesen és változatosan étkezni, ezért az újabb fogások kitalálása mindig fejtörést okoz számomra. Mivel csirkemell és sajt mindig található otthon, ezért ezt szerettem volna csak megbolondítani. Van egy kedvenc „magvas” üzletem, ahol egy csomó féle aszalványt és magvakat szoktam venni. Eszembe jutott, hogy legutóbb vettem aszalt parit is, vészhelyzet esetére. Így esett, hogy a csireket, - igen néha így becézem – fetával és paradicsommal tömtem meg. Döntse el mindenki, hogy egy fél csirkemell hány fő részére elegendő adag, így étvágytól függően egy vagy két főnek szól az adagom.

Hozzávalók (1-2 fő részére)

½ csirkemell
2-3 szelet fetasajt
5-6 aszalt paradicsom
5-6 bazsalikomlevél
só, bors

6_39.jpg

A csirkemellen hosszában ejtsünk egy mély vágást, amit zsebként fogunk használni. Fűszerezzük a húst, a zsebről nem megfeledkezve.

A zsebet töltsük meg a feta szeletekkel, a felezett aszalt paradicsomokkal és a bazsalikomlevelekkel. Ha van hústűnk, akkor használjuk azt, de jobb híján én fogpiszkálóval tűztem össze a zsebet, hogy ne folyjon ki a tartalma.

1_243.jpg

 

2_189.jpg

3_138.jpg

A sütőt 180 fokra melegítsük elő, és mindenféle folyadék hozzáadása nélkül süssük aranybarnára.

Ha megsült, hagyjuk kihűlni és vékony szeleteket szeljünk belőle. Ebben a fogásban az a legjobb, ahogy az édes paradicsom és a sós feta találkozik :) Egyszerűen imádom :)

4_105.jpg

 

5_56.jpg

Fogyaszthatjuk salátával is, de én legjobban bulgurral szeretem enni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr76479963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása