Fincsa-nindzsa

Snidlinggel és sajtkrémmel töltött héjában sült burgonya

2014. október 17. - fincsanindzsa

Belém bújt a kisördög, és csak sütöttem és sütöttem :) megállás nélkül. Jöttek az újabb ötletek, de azt egyelőre még nem tudom, ki fogja ezt a sok finomságot mind megenni. Előszedtem az évek óta gyűjtögetett receptmagazin gyűjteményem, hogy újabb ötleteket lessek a meglevő hozzávalóinkból.

Mivel a steakburiból még maradt néhány fel nem használt héjában főzz burgonya, ezért ehhez kerestem valami egyszerű ötletet. És ebből az alábbi sült ki:

Hozzávalók

4 közepes méretű héjában főtt burgonya
20dkg sajtkrém
10dkg reszelt sajt
4-5 apró fej gomba
1 ek. joghurt
egy csomó snidling
só, bors ízlés szerint

A burgonyákat hosszában kettévágom, és a belsejét kivájom egy kiskanállal úgy, hogy 1-1,5 centis pereme maradjon meg.

A burgonya belsejét összetöröm, majd hozzákeverem a sajtkrémet, a reszelt sajtot, a megtisztított gombafejeket, amit kisebb szeletekre vágtam, a joghurtot. A sajtkrém jó, ha füstös ízű, így sokkal intenzívebb ízt varázsol a krémnek.

Ha van otthon póréhagyma, azt is karikázhatunk a tetejére, de nekünk csak snidling volt itthon. És végre felavathattam a szuper fűszernövényvágó ollóm is, így ment a krémbe ezerrel a snidling is.

1_71.JPG

Valamint végezetül fűszerek, ha igényelte a krém.

A sütőt 200 fokra előmelegítettem, majd 20-25 perc alatt megpirítom és akár magában, akár hússal vagy zöldséggel nyerő párost alkot.

2_52.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr915307043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása