Fincsa-nindzsa

Szendvicskrém 11. - Áfonyás camembertkrém

2015. február 09. - fincsanindzsa

Teljesen rá vagyok kattanva a szendvicskrémekre és megalkottam az eddigi legnagyobb szupersztárt camembert sajttal. Képtelen vagyok abba hagyni. Először azt gondoltam, hogy nagyon erős lesz benne a vöröshagyma, de egy estét állt és fantasztikusan összeértek az ízek :)

Hozzávalók

5dkg teavaj
15dkg camembert sajt
2ek. tejföl
fél fej vöröshagyma
1 citrom reszelt héja
só, bors
2 marék aszalt vörösáfonya
1 marék mandulabél

A szobahőmérsékletű teavajat és a camembert sajtot kockázzuk fel, és a tejföllel együtt botmixerrel pépesítsük. Aprítsuk fel a hagymát, reszeltjük le a citrom héját, sózzuk és borsozzuk.

1_202.jpg

2_152.jpg

Az áfonyát és a mandulabelet is aprítsuk kisebb darabokra.

Először ódzkodtam a gondolattól, hogy az áfonya megfelelően passzol-e a sajthoz, de isteni volt. Elsőre nagyon erősnek tűnt benne a hagyma, de reggelre sokkal dominánsabbá vált az áfonya. Isteni finom pirítósra kenve.

3_103.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr805639279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása