Fincsa-nindzsa

3. nap - Küzdelem az elemi erőkkel

2016. június 24. - fincsanindzsa

Az az érzésem, hogy menten lefolyok a székről. Az irodában nincs klíma, de itt még mindig elviselhetőbb a hőmérséklet, mint a lakásunkban, ahol a langyos levegőn kívül nem tud magából mást kilehelni a masina. Ebből kifolyólag egy izzasztó éjszakán vagyunk túl, gondolom, ahogy jó néhányan közületek is. 

Amit viszont örömmel konstatáltam: valami megmozdult, legalábbis a mérleg ezt mutatja, de ez még a kezdet. És kiváló a közérzetem, bár szívem szerint ma egy hardcore dinnye napot tartanék :) Szóval örömmel tölt el, hogy nincs állandó teltség-érzetem, mintha egy 50 kilós cementeszsákot cipelnék pluszban. Nem mondom, hogy könnyed és légiek vagyok, mert továbbra is egy betonpillangóra hasonlítok inkább, de valahol el kell kezdeni.

Reggeli

Ma olyan fáradt voltam, hogy gépiesen összepakoltam a reggelit és 7.45kor megettem, ahelyett hogy magammal hoztam volna, és egy picit későbbre időzítettem volna. Sebaj!  Nem vittem túlzásba a készülődést, és ehhez hasonlót már láttatok is a napokban:

1 szelet kenyér
10dkg túró
1-2ek. tejföl

bazsalikom
3 szelet sonka
paradicsomsaláta
1 szelet sajt

reggeli.jpg

Túró összekever tejföllel, beízesít, majd vaj helyett kenyérre ken, sonkát sajtot rápakol és elfogyaszt. Maradék túrót hozzá elnassol a salátával együtt.

 Ebéd

Oh, én kis butus! Annyira csomagoltam reggel a kaját, sürögtem-forogtam - nah jó, ez egy szemenszedett hazugság. Szimplán elfeledkeztem arról, hogy nekem salátát kell készítenem az ebédhez, mert mindent megettem. Rendelni nem akarok, azzal mindig pórul járok. A kolléganőmék sokszor hoznak kajcsit a Kolosy téren levő Burger's Bar-ból, így szépen kislattyogtunk, míg párszor lesült rólam a zsír, a kolléganőmről nem, mert ő kistestű. Megrendeltük, elhoztuk és megettem. 

Elég kritikus vagyok a burger húsokkal, de ez apám! Mennyei! M-E-N-N-Y-E-I! Szívem szerint még ettem ovlna belőle legalább 3at. Mintha pont a diétához találták volna ki a mennyiséget:

12 dkg marhahúspogácsát és

salátát tartalmazott.

naked.jpg

Alapvetően jár hozzá márványsajt- és bbq szósz is, nem csak szárazan kell enni diétán kívül. Kiadós, finom, isteni ízvilág, kedves kiszolgálás. Szóval, tutira nyertek egy újabb vendéget.

Uzsonka:

Az uzsit szintén nem vittem túlzásba. Napok óta nagyon kívántam a spenótot, engedélyt is kaptam rá, és végül mindenféle zsemle és társai nélkül készítettem el.

spenot.jpg

Kiolvasztottam egy mirelit parajkrémet, sóval, borssal és fokhagymával ízesítettem, áés kb 1 deci tejet is öntöttem hozzá. Ezt jól felforraltam, majd másnap fogyasztottam. Hogy ne legyen túl üres, ezért 4-5 szelet sonkát tépkedtem rá.

Vacsora

Munka után strandoltunk egy jót, annyira nagy meleg volt! Igazán büszke voltam magamra, ugyanis nem gyújtottam rá, és nem csábultam el a strand szegényes kínálatától sem: sajtos, vagy sonka melegszenyót ehettem volna. Ez aztán a minimál. Ehelyett amikor hazaértem kaptam be néhány falatot. Mivel nem voltam igazán éhes, a pasim fogta a tányért, és szinte mindent megevett előlem, az utolsó falatot leszmítva. :) Szóval moderáltan laktam jól.

néhány csemege uborka
3 szelet sonka
1 mozzarella sajt

uzsi_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr28834292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása