Fincsa-nindzsa

Jófalat - A "Nagy" ételfutár teszt 3.

2016. október 08. - fincsanindzsa

Ahogy említettem az összefoglalóban, néhány cég volt olyan kedves, és reagált a levelemre. Méghozzá pozitívan. Így akitől az első "szponzorációs hetem" beváltottam, a Jófalat volt. A cég Kereskedelmi Vezetője hívott, néhány nappal a megkeresésem után, örültem, mint majom a farkának. Szeretem, ha egy szolgáltató ad visszajelzést. Ez a vállalkozás az, ahol először tapasztaltam azt, hogy van dedikált vezető, aki az értékesítésért és lehetséges, hogy a marketingért is felel. Szeretem, ha bizonyos tevékenységeknek van felelőse és ennek látják is a fontosságát. Ennek megfelelően kaptam egy részletes tájékoztatást, hogy működnek, hogy fejlődnek és fejlesztenek, mi is az a sokkolás. Erről előtte nem sokat hallottam, így betekintést nyertem ebbe is.

Vissza a valóságba, az általam választott ételekhez:

1. nap:

Narancsos-chillis tőkehalfilé vajbabos bébirépa

Az adag bőven elegendő. Mit elegendő? Még soknak is nevezhetném. Sok-sok párolt zöldség, kellemesen nyakon öntve a narancsos szósszal, plusz narancskarikával, ha valaki erre még igényt tart.  A szószoktól mindig rettegek, de ez kellemes ízű volt, nem kellett feladnom azért az étkezést, mert teljesen eltelített a szósz kellemetlen íze. A bébirépa roppanós és édes, egy picit több lehetne belőle - lehet, ezt a véleményt azért osztom, mert kevésbé vagyok vajbab párti. A hal kellően csípős, ám nem vajpuha, ami csak szétolvad a számba.

Összességében nem wow-hatás, hétfőre pedig szeretem az ízlelőbimbókat maximálisan kényeztetni. Sokáig érzem a chilli ízét, és ez elnyomja az izgalmas narancsos ízt, amit még tovább szeretnék élvezni.

img_0619_1.JPG

2. nap

Sült csirkecomb almás savanyú káposztával

Degeszre ettem magam. Végre egy olyan kaja, ahol semmit nem tettem félre - a csonton kívül - mert nem bírtam vele, vagy mert nem esett igazán jól. Nekem párosításban az édes káposzta jobban bejön, de ez is igazán finomra sikeredett. A sült hús fűszerezése mennyei, pont olyan, ahogy én is csinálom. És különben is: a kedvenc "alkatrészem" a comb. Egyetlen baj van vele: az almának nem lehet érezni az édeskés ízét, mert a savanyú káposzta teljesen meghatározó ízélményt ad.

 img_0628_1.JPG

3. nap

Cukkinis, juhtúrós, rakott burgonya

Imádok kóstolni és nyalakodni. Mivel az ebédhez járt tejföl is, megkóstoltam vajon ízesítették-e valamivel. Valami finom sós ízt éreztem, nem tudtam beazonosítani elsőre, de miután megmelegítettem, beugrott, hogy ez bizony juhtúró - így jár, aki nem olvassa el, mit fog enni. Melegen juhtúrós sztrapacska illata volt, elrebegtem néhány imát, hátha azzá változik, de végül rakott krumplit ebédeltem.

A juhtúró és a sok tejföl igazán feldobja az ételt. Nem száraz, kifejezetten kellemes fogyasztani. Mivel cukkinis, ezt is figyeltem ám. Nincs benne túl sok, de ez engem egyáltalán nem zavart, mert annyira nem vagyok szerelmese a cukkininek. 

És az adag!? Mára eljutottam odáig, - úgy hogy a héten extra étvágyam van - hogy az utolsó falatokkal küzdöttem. Bevallom őszintén egy picit csaltam, mert ettem hozzá jó kis házi káposztasalit, mert nekem ez hiányzott hozzá. Az igazi anyukám csemegeubija lett volna hozzá.

Nekem ez ízlett eddig a legjobban, teljesen lenyűgözött. Nem mertem viszont kirakni tányérra, mert féltem hogy nem tudom szépen, egyben kiszedni.
ps: ahogy írom a posztot, most igazán megennék belőle egy ráadás-adagot!

 img_0633_1.JPG

4. nap

Sült csirkecomb wok zöldséges bulgurral

A kisasszonynak ismét sikerült beleválasztania a főételbe. Nem figyeltem, hogy a héten már egyszer ettem sült húst, de sebaj, mert természetesen ezt ennék, csak más formában. Legalább van viszonyítási alapom. Ugyanolyan jól sikerült, mint a keddi, ízes, zamatos, fűszeres. A bulgurban moderált mennyiségű zöldség volt, és a köret mennyisége brutál volt. Én ennyit két fogáshoz szoktam megenni, főleg úgy, hogy zöldséget feltétlenül kell ennem hozzá. Ez most sem volt másképp. A bulgurt is jól készítették el, nincs szétfőve, de nem is kemény, olyan pont jó. Picit megsózták, de csak épp annyira, amennyire szükséges.

 img_0641_1.JPG

 5. nap

Sült pulykamellfalatok, fokhagymás joghurtos vegyes saláta

Uzsonnára sikerült az ebédet elfogyasztani, mert elhúztam az időt. Ebédnek ez lehet, hogy kevés lett volna mennyiségben, rösztivel kísértem volna le. A saláta tök friss volt, kíváncsian vártam, a joghurtos megoldást hogy abszolválják, de frappáns végeredmény született. A pulykafalatkák kerültek a joghurtos öntettel egy rekeszbe, így a hús megapuha lett tőle. 

Nagyon finom volt, a hús is, a sali is, főleg összekeverve.

 

 img_0685_1.JPG

Összegzés:

Adnak a marketingre - kaptam kapásból két hűtőmágnest, ez egy irodában egész jól jön, majd nem olyan, mint a pizzafutárok étlapja;
- Gyors regisztráció, némi közvélemény-kutatás beépítve: milyen ételeket kerülök, egyedi igények specifikálása; étlaprendező;
- A regisztráció során az ÁSZF-et a legjobb helyen található,nem rak piros keretet, vagy csillagot, mit nem töltöttem ki;
- Van egy összegző - falatrendező - ahol a heti rendelést megtekinthetjük, azonban jó lenne látni, más színnel jelölve, hogy mit választottam adott napra, már az összegzés előtt;
- Rendelés folytatása esetén csak a főmenübe lép vissza, nem vissza az étlapra;
- Van mindennap kapható étel: ez szuper, mert ha rákattanok a rántott camembertre, akkor egész héten rendelhetek azt. Tetszetős az ötlet.
- A hétfői, annyira nem megnyerő étel után picit féltem, mi várhat rám még a héten, de kifejezetten elégedett voltam;
- Mennyiségileg egy kicsit több, mint az eddigiek, így ezt már nemcsak diétázóknak, és a vonalaira odafigyelőknek merem ajánlani;
- A kereskedelmi vezető igazán tudja, mi is az a "customer experience" a hét közepén felhívott és kedvesen érdeklődött, elégedett vagyok-e.

Pontozás minden esetben a főcikkben található, az alábbi linkre kattintva:

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr7711678489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása