Fincsa-nindzsa

Cak szemmi hószkuszpókusz! Kicit tényleg cíp!

2020. június 13. - fincsanindzsa

Határozottan meg voltam győződve arról, hogy a tofu és én nem leszünk nagy cimborák. Napok óta tologattam a hűtőben, sőt, már majdnem továbbadtam. Végül beadtam a derekam és kipróbáltam. Egész nap édeset kívántam tegnap, így ebből egy édes vacsorát rittyentettem. Ritkán járok kínaiba, kb. évente kétszer, de akkor is minden alkalommal rettentően rosszul vagyok tőle. Ott a kedvencem a szezámmagos csirke. Tudjátok, az a jó édes, mézes bundás. 

A tofu ellen is egy hasonló merényletet követtem el és még az ember is azt mondta, hogy ez állati finom és ő mikor kezdi már el végre ezt a növényi alapú táplálkozást, mert már a hétre ígértem neki.

Hozzávalók (2 adag)

1 csomag füstölt tofu (30dkg)
2 evőkanál étkezési keményítő (nem vettem tápióka keményítőt és amíg ez el nem fogy, tökéletes lesz)
5 ek rizsszirup (kb. 50g)
kb. 100ml édes chili szósz

Kalória / adag: 510
Fehérje: 24.3g
Zsír: 17g
Szénhidrát: 55g

img_2908.jpg
Ezt tényleg ritkán egyétek, mert nagyon magas a szénhidráttartalma!

A tofut felszeleteltem és hároszögekre vágtam, majd megforgattam a keményítőben és utána a nagyon-nagyon forró olajba dobtam.

Egy serpenyőbe belekanalaztam a rizsszirupot, majd amikor elkezdett bugyborékolni, hozzáöntöttem az édes chilli szószt és a szezámmagot. Amikor a tofu aranybarnára sült, a serpenyőben átforgatom a szezámos löttyel, néhány percig sütöm, hogy aprócska kérget alakítson ki rajta a hő hatására és rizzsel fogyasztom.

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr9115805782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása