Fincsa-nindzsa

Manouche

2021. augusztus 10. - fincsanindzsa

Szerintem a belváros szívében található libanoni ihletésű Manouché-ról írtam már. Lehetetlenség elmenni mellette.

img_5662.jpeg

A tegnapom úgy alakítottam, hogy lelkifurka nélkül egy picit többet ehessek, mint szoktam. Egy fél adag levest ettem ebédre, hogy biztosítsam a helyet a pocakomban.

Eredetileg két sósat szerettem volna kipróbálni.

Egy rollt, ami a Dabke és a Meat Your Lover ötvözete, van benne labneyh (a legfontosabb), bárány, gránátalma - a többi egészen elhanyagolható számomra. Nagyon fincsi volt, viszont, ha a gránátalmát igazán ki akarjátok érezni, akkor maradjatok a Meat Your Lovernél.

Alacsony fogyasztásúaknak bőven elég lesz mennyiségben is.

img_5666.jpeg

A másik választásom a Baalbek Romance-ra esett, ami a hallomi sajt, paradicsom és a Pesto házasságából született. (Modernkori mese)

img_5665.jpeg

(Ez a Good Night Beirut)

Világ életemben meg voltam győződve arról, hogy nem szeretem a halvát - a nagymamám nem tudta velem gyerekként megszerettetni, mert már a színe se az állaga sem volt megnyerő számomra.

img_5669.jpeg

Viszont itt…pisztáciával, eperrel és lótuszkrém-kekszes krémmel érkezett, amiben a halva íze alig dominált. Nos, ez a rosszabb napokon egy durva függő kajám lenne, de kóstolónak kiválónak bizonyult.

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr9316652072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása