Fincsa-nindzsa

Sült csirkecomb hagymakarikával

2013. január 29. - fincsanindzsa

A lehető legegyszerűbb és salátával fogyasztva diétás menünek is betudható a sült csirke. Olyan rég nem sütöttem combot, hogy amikor a képét megláttam az újságban, teljesen megéheztem. Legutóbb a rántott csirkével voltam így, de rántottat sosem csinálok, ezért inkább hetekig vágyakoztam rá, míg végül a férjem anyukája a hazalátogatáskor pont ezzel készült. Szóval mennyei manna volt számomra. De a sülttel hála istennek más a helyzet, azt nagyon sokat eszünk.

Ha nincs időm megadni az étkezés módját, mert mondjuk munka közben bekapok valamit, és egy kezem tudom az ebédhez használni, akkor a csontról le szoktam szedni a húst, megmelegítem, majd csirkesalátaként fogyasztom mindenféle idényzöldséggel, de általában egy paradicsom, fél pritaminpaprika, egy kis darab uborka, csíra, és kb. 2 ujjnyi jégcsapretek kerül bele. Plusz a Ciprusról beszerzett gránátalma szósz. Egy egész csirkecomb kb. 12-15dkg húst tartalmaz, ha valaki pontosan tudni szeretné, mekkora adagokat fogyaszt.

Hozzávalók

4 csirkecomb
kevés olivaolaj
1 fej vöröshagyma
néhány gerezd fokhagyma
vegeta vagy sült csirke fűszerkeverék

A csirkecombokat alaposan tisztítsuk meg, az utolsó apró kis pihét is távolítsuk el róla, mert annál gusztustalanabb nincs – legalábbis számomra – ha a kész húson ott ágaskodik a megsült szőrszál.

A csirkecombokra egy kevés olajat öntsük, majd szórjuk meg az ízlésünknek megfelelő fűszerrel és alaposan dolgozzuk a húsba.

Hogy egy kicsit feldobjuk, egy közepes fej vöröshagymát pucoljunk meg és karikázzunk fel, majd szórjuk a csirkecombokra.

Ha ez sem elég, néhány gerezd fokhagymát a combok közé rakhatunk, hogy még jobb legyen az íze.

A sütőt melegítsük elő 180 fokra és süssük aranybarnára.

 1_34.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr205047486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása