Fincsa-nindzsa

Baconszalonnában göngyölt camembert

2014. szeptember 18. - fincsanindzsa

Mivel a kutyus elég sok időm elveszi, ezért heti egyszer tudok már csak főzni, de akkor nagyjából egész hétre előre meg kell ezt tennem. Mivel hétvégén a Mini érkezése miatt alig jutott időm főzni, csak olyan rém egyszerű ételeket dobtam össze, hogy 2-3 félével egy óra alatt végeztem is. Így jött az ötlet, hogy ennék rántott sajtot, de az macerás, és végül baconbe göngyöltem a camembert sajtot és megsütöttem.

 

Hozzávalók

camembert sajt
sajtonként 2 baconszalonna

Én háromszög alakú sajtot vettem, de ha megfogadjátok a tanácsom, akkor a kör alakút használjátok. Vastagabb rajta a penész, és nem folyik ki a sajt belőle.

A camembert sajtot tekerjük be a baconnel, és süssük meg minden oldalát, ahol bacon van.

1_174.jpg

Frissen fogyasszuk, áfonyalekvárral. Ha szeretitek a vörösbort, akkor a JAMBori vörösboros áfonyalekvárját kóstoljátok meg. Isteni párosítás!

2_123.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr15508076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lady.Bird 2014.09.18. 20:31:28

így elrontani azt a finom sajtot...

:-))

(az megvan, hogy elvetemültek a világ némely táján a snickers meg hasonló csokikat bepanírozzák és megsütik?)

skrewdriver 2014.09.18. 21:47:43

Na most a bacon az szalonna ángolul.
Miért nem írtad az egészet angolul?

fincsanindzsa 2014.09.19. 06:42:55

@Lady.Bird: te úr isten! de jó, hogy ilyenről még nem hallottam.

fincsanindzsa 2014.09.19. 06:43:53

@fincsanindzsa: Szerintem, ha bemész a boltban, bacont és szalonnát is kapsz. Számomra a szalonna inkább a kolozsvári, és a császár, de efelett kár vitát nyitni. Én így használom, és kész :)

Lady Ann 2014.09.19. 10:24:33

@skrewdriver: számomra a bacon a lapos szalonna, amit rá lehet tekerni a virslire, a szalonna meg meg az, amit már túl nehéz rátekerni a virslire.

Gergely_it · http://gergo.me 2014.09.19. 10:56:23

Itt van egy cikk a különböző szalonnákról :)

www.nlcafe.hu/gasztro/20111026/a_nagy_szalonnahatarozo/

A bacon meg állítólag az indoeurópai *bakkon szóból ered, ami hát-húst jelent, onnan kerül át a franciába (bacon), ahol a hát(só) és oldal-szalonnát jelöli, ezt veszi át az angol nyelv.

Persze, hogy mindez miért is fontos... ?! :))

Gergő - gergo.me

skrewdriver 2014.09.19. 19:28:36

@Lady Ann: Amit rá lehet tekerni a virslire,azt sliced bacon feliratú csomagban veszed. Magyarul szeletelt szalonna.
süti beállítások módosítása