Fincsa-nindzsa

Körtés-sonkás melegszendvics camembert sajttal

2014. október 05. - fincsanindzsa

A reggelijeim eléggé egysíkúra sikerednek, ezért most, hogy futóversenyre készülök, laktató reggelivel leptem meg magam. és összedobtam egy fantasztikus melegszenyót.

Lehet hogy ezt még jobban meg lehetett volna bolondítani egy kis mézzel, amit a grillezett körtére locsolunk - itt nem is grilleztem -, de így is finom volt. Adagokat rátok bízom, de én mostanában elég keveset eszem így két szelet kenyérből készítettem a szendvicset, méghozzá a Lipóti pékség 3 kilós körkenyeréből vettem egy omlós és csodafriss darabot.

Hozzávalók (1 szendvicshez)

friss vagy toast kenyér
2-3 szelet sonka
3-4 szelet brie sajt
½ körte
teavaj

4_111.jpg

Melegítsük elő a szendvicssütőnket, a kenyeret szeljük fel, vajazzuk meg, vastagon tegyünk bele sonkát, szeljük bele a sajtot és a körtét is.

1_251.jpg

 

2_197.jpg

 

3_145.jpg

A legjobb ha toastsütőt használunk, mert kiválóan össze tudjuk nyomni a kenyeret vele és 3-4 perc alatt készre süthetjük.

 

Fogyaszthatjuk magában is, de idényzöldséggel, vagy a fel nem használt körtével is jól párosítható.

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr36758875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása