Fincsa-nindzsa

Gluténmentes mézes linzer

2021. december 08. - fincsanindzsa

Ez volt az első GM lisztes próbálkozásom, ami nem okozott csalódást és szép végeredményt kaptam és rájöttem, hogy a méz és a fűszerezés miatt, bizony lehet ebből egy hisztamin-barát karácsonyi finomság.

Akartam egy egyszerű kis linzert. Vagyis ez picit mézeskali jellegű, de végül a linzer és a mézeskali közötti kategóriába került.

 

Hozzávalók:

200g Bake-free gm linzer lisztkeverék
50g mandulaliszt (mindenki tesz bele, így leutánoztam. Így ha valaki felvilágosítana, miért van erre szükség, azért hálás lennék) - nekem hála istennek bírja a szervezetem
50g teavaj vagy kókuszzsír, vagy a kettő egyvelege, ha 45g vajad van a hűtőben és a többit kókuszzsírral felhúzod, mint ahogy én is jártam)
50g méz
3ek 4édes édesítő
mézes fűszerkeverék
2 tojás sárgája
1tk sütőpor
1ek rizstej

fullsizerender_17.jpg

A lisztet a zsiradékkal összemorzsoljuk, hozzáadjuk a maradék száraz-anyagot, majd tojást, a felolvasztott mézet és a növényi tejet is hozzákeverjük és homogén tésztává gyúrjuk és kb fél órát hűtőben pihentetjük.

180 fokra előmelegített sütőben 12 perc alatt megsütjük. Ne legyen túl barna, mert akkor biztosan kiszárad. GM liszthez képest meglepően finom lett és nem is morzsolódik.

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr9316765672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása