Fincsa-nindzsa

Brokkolis csirke

2016. október 04. - fincsanindzsa

Úgy képzeljétek el, napközben nem is kívánom az édességet, de álmomban szomszéd Zsuzsa néni látta, hogy szomorkodom, ezért adott nekem csokit. Emlékeztek még a tenger gyümölcseire? Vagy egy doboznyit bevágtam belőle. Minden egyes falatnál bűntudatom volt és azt mondogattam, hogy ez az utolsó, de most már tényleg ez. Őszintén örülök neki, hogy álmomban ezt a mérhetetlen pusztítást el is rendezem. Megváltás. 

És az is megváltás volt, hogy ember végre nem finyákolt a főztömre. Tegnap végre olyan vacsorát főztem, ami után pasi sem lázadozott, hanem az összeset befalta volna szíve szerint. Akkor bizony ma nem evett volna a főztömből. 

Hozzávalók (4 adag)

1 fej brokkoli
60-70dkg csirkemell

fűszerkeverék
parmezán
kókuszzsír

A brokkolit egy pohár vízzel együtt, sózva és borsozva megpároltam fedő alatt és ráolvasztottam egy jó adag parmezánt. 

img_0207.JPG

Közben a csirkét felszeleteltem, alaposan besóztam és fűszereztem, majd kókuszzsíron mindkét oldalát néhány perc alatt készre sütöttem.

Akadt egy kevés édesburgonya is a hűtőben, ezt csak megmelegítettem köretnek. Ha ezt is frissen sütnétek, akkor 3-4 nagyobb darab édesburgonyát alaposan mossatok meg, majd karikázzátok egy tepsiben, locsoljátok meg olívaolajjal, sózzátok és fűszerezzétek meg jól, zsályával vagy rozmaringgal és egy kevés parmezánnal. 220 fokos sütőben pedig süssétek aranybarnára.

brokkoli.jpg

Ha minden elkészült, frissen fogyasszuk el.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr838856086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása