Fincsa-nindzsa

A "Nagy" ételfutár teszt

2016. október 05. - fincsanindzsa

Sok-sok próbálkozás. 6 tesztelt szolgáltató. 6 hét főzés nélkül. Alacsony villanyszámla. Sok-sok pozitív élmény és jó néhány csalódás.Ezek kulcsmondatokban az elmúlt időszak tapasztalatai.

Már nyáron beharangoztam Nektek, hogy tervezek egy átfogó tesztet, több szegmenst érintve. Érkezett Tőletek is néhány javaslat, és nekem is voltak preferáltjaim. Legyen ez egy kisebb közeget megszólító, vagy egy populárisabb vonal. 

Sokáig gondolkoztam azon, kiket is teszteljek, ezért jó fejvadászként, - mert az alapszakmám bizony ez - szeretem az alapos piackutatást és nem mellesleg egy átfogó képet szerettem volna hozni Nektek. Kiválasztottam kb. 10 céget, különböző szempontok alapján, de egy volt nagyon fontos, legyen egészséges: ha lehet minimálisan használjanak lisztet az ételek elkészítésénél, legyen minden fogáshoz saláta, vagy zöldségköret, így ha zsírban tocsogó és jó magyaros fogásokat javasló helyeket vártok tőlem, tessék becsukni a posztot.

A 10 cégből végül 6-ot teszteltem, kettő lehúztam a listáról, mert az étlappal nem voltam kibékülve, illetve ketten kimaradtak, mert csak salátát tudtam volna rendelni tőlük, hiszen ők inkább sportolóknak kedveztek. Őket is meg fogom még nézni, maximum bónuszként osztom meg a tapasztalataim Veletek, hiszen ők is ígéretes szolgáltatónak bizonyulnak.

A felkeresett 10 cégből 3-an reagáltak a megkeresésemre, ők egy-egy héten keresztül, díjmentesen biztosították számomra az általam kiválasztott főételt, esetenként ennél egy picit többet. Így külön hálával és köszönettel tartozom az alábbi vállalkozások Vezetőinek: Jófalat, PaleoFutár és RépaRetek.

Mielőtt szó érné a ház elejét: A 6 ételfutárról alkotott véleményem teljes mértékben szubjektív és elfogultságtól mentes, nem befolyásoltak a szponzorációs szálak sem. 

fooddelivery.jpg

Akkor vágjunk is bele a történetbe:

Sosem voltam híve a "rendeljünk egy menüt egy teljes hétre", hiszen elég impulzív vagyok és nem mindig kívánom azt, amit aznapra főzök. Bizonyára Ti is vagytok ezzel így néha. Sőt, ha őszinte akarok lenni, ezt megelőzően csak egyszer rendeltem ételt, Bocsi Vikiéktől, néhány hónappal ezelőtt. Ők a teszten kívül is kiválóan teljesítettek, így őket a "Különdíjra jelölt" kategóriában tudnám most csak futtatni.

Sokukat kihagytam, legyen ez egy Teletál, vagy az Update, hiszen ők folynak a csapból is, természetesen mint ez lenni szokott, ők is felettébb megoszló véleményt reprezentálva. 

Én mindig is Béres Alexandra párti voltam, ha a fitness guruk közül kellene választani, így a "sportszakkörös" szállítók köréből őt, és Katus Attilát vettem fel a listára.

Jöttek számomra eddig teljesen ismeretlen versenyzők is természetesen, így bízom abban, hogy tudok Nektek is valami újat mutatni.

Az elkövetkező hét során minden nap egy-egy újabb tapasztalatot fogok megosztani Veletek. Ez lesz a fő-poszt, itt minden linket megtaláltok, minden egyes bejegyzés világra jötte után. Minden bejegyzésben az aznapi fogást fogom dokumentálni, képpel, kommentekkel. Az 1-5 skálás értékeléssel pedig az egész heti "produkciót" díjazom.

Próbáltam a szempont-rendszert minél egyszerűbben megfogalmazni, bár az értékelés nem ment mindig zökkenőmentesen. 

Három szempontot tartok a legfontosabbnak, amely az elsődleges szűrőként megfogalmazható.

1. Mennyire egyszerű a rendelési folyamat;
2. Jól mutat-e az étel a fényképeken;
3. Mindezért mennyit kell fizetnem?

Amíg az étellel nem kerülök fizikai kontaktusba, még az alábbiakra vagyok kíváncsi:

4. Mekkora a választék;
5. Fel van-e sorolva az összetétel;
6. Kapok-e információt a kalóriatartalomról;
7. Arról van-e infó, mekkora a súlya az elfogyasztani kívánt ételnek;
8. Piktogrammok vagy szöveges magyarázat segíti-e a választásom az allergénekről: glutén-, laktózmentesség stb.?

Az étel megérkezését követően:

9. A kiszolgálás minősége;
10. Az étel íze;
11. Az étel látványa?

+ a non-plus ultrák.

Találkoztam jó marketing fogásokkal, minden esetben ügyfél-centrikus kiszolgálással, technikai malőrökkel, gazdagítva ezzel az élményeim.

A mennyiségek szemléltetéseképp ugyanazt a tényért használtam 6 héten keresztül - természetesen minden étkezés után alaposan elmosva, az evőeszközökkel együtt. :)

  

 A héten velük találkozhattok majd:

Béres Alexandra

http://fincsa-nindzsa.blog.hu/2016/10/06/beres_alexandra_a_nagy_etelfutar_teszt

Fitbalance

http://fincsa-nindzsa.blog.hu/2016/10/07/fitbalance_a_nagy_etelfutar_teszt

Jófalat

RépaRetek

Paleofutár

Vitálkonyha

 

 Remélem elégedettek lesztek a tartalommal!

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr7811760801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása