Fincsa-nindzsa

Fitbalance - A "Nagy" ételfutár teszt 2.

2016. október 07. - fincsanindzsa

A héten kivételesen csak 4 napra rendeltem, mert hétfőn volt még mit ennem a vasárnapi könyhatündérkedés után. Itt is egészséges menüre esett a választásom, azonban egy picit talán nagyobb fogásokkal és tartalmasabb vonallal, mint Alexandránál. Szerintem ez a kalóriatartalomban is meglátszik majd.

1. nap

Lyoni csirkemell párolt lila káposztával

Én erre a mai menüre, csak annyit tudok mondani, politikailag nem túl korrekten, hogy: k*rv@f@sz@.Ugyan a hagymán némi fehérlisztes panír van, hiszen valamiben ki kell sütni...de ezt leszámítva, tök rendben van.

A csirkemell mérete megfelelő, egy fuvallatnyit lehetne puhább, mert egy picit ki lett szárítva, amit én annyira nem csípek. A hagyma mennyisége is tök ok, a káposzta bőven sok. Úgy érzem kidurranok. Lehet, hogy nem kellett volna befalnom, de úgy megörültem a hagymakarikáknak :)

 bad52345-23c4-4588-af3e-c6b98b19168e.JPG

2. nap

Bazsalikomos csirkecombfilé barbacue mártással

Az adag megint bőven elégségesnek tűnt, a szénhidrátot picit túlzásnak éreztem a hús arányához képest, de ezt hozta a postás. Megint beszívtam a szósszal, én kis hülye. Csípős, amivel nem lenne gond, azonban az íze nem ínycsiklandó, inkább valami dög ízű, elnézést kérek mindenkitől - és persze megint az egészet rátoltam a rizsre...mély levegő, mert nem akarok ma éhen halni. :)

Husi fincs, olyan combosan " zsíros", igazán élvezhető az íze. Rizs szétfőve, de lehet, hogy ez bulgur, már nem tudom megállapítani rajta. Barna rizs, megnéztem a csomagoláson. Így ahhoz képest tényleg állatira szétfőtt. 

Ez az én hülyeségem, de nekem szükségem van egy kevés zöldségre, minden fogás mellé. Így amit találtam paradicsomokat az irodába, mint felszeleteltem. A csípős ízt is moderálja. Félreértés ne essék, nem vészes a csípős érzés, de most annyira nem esett jól.

 cc986641-addf-4ac8-b153-d4e49d0c0bef.JPG

3. nap

Mézes-mustáros pulyamell jázmin rizzsel

Már évekkel ezelőtt leszoktam a rizs-fogyasztásról, helyett bulgurt vagy mindenféle "álgabonát' szoktam főzni. Most viszont kifejezetten jól esett a rizs. Finoman ízesített, így ebben ízekben nem szenvedtem hiányt. A szószt félve kóstoltam meg, de ez konkrétan hasonló ízvilágot takart, mint a vadas szósza, persze tutira liszttel teletolva. Egy dologgal nem vagyok megbarátkozva: a rizs mennyiségével. Én ezt az adagot, két étkezésre szoktam elfogyasztani, alsó hangon lehet vagy 20 deka, ha nem 30.

Valamiért csak csirkemellet szoktam sütni, de ez a pulykás verzió is igencsak fincsi. Továbbra sem olyan puha, mint az én húsaim, de teljességgel fogyasztható.

Csak ismételni tudom önmagam: nekem szükségem van a napi többszöri salátára, ezért egy fél kápia paprikát szeltem hozzá és reggel grilleztem néhány gombafejet is, így ebből is csempésztem hozzá. Így volt a tökéletes. Tudtam mit rendelek, ezért a hisztinek nincs helye.

Az összes rizst nem tudtam megenni, az 1/3-a tutira megmaradt. Kellemesen jól laktam,  várom jön-e kajakóma, mert ez azért elég sok szénhidrát volt :)

 7bc62c60-1e04-4826-8703-913176b01258.JPG

4. nap

Tavaszi pulykamell sárgarépás kölessel

Mára már elgurult a gyógyszerem, - és nem akarok vulgárisan fogalmazni - de kezd a tudatom tele lenni ezzel a kajafutárral. 

Ma nem rizst kaptam ugyan, hanem kölest. K*rv@ sok és íztelen kölest, ami még talán nem is főtt meg rendesen. És a répás köleshez, valaki fantáziadúsan répás-borsós salátát tett a húshoz. Kardomba dőlök. A hús pedig száraz lett. Nagyon. Vattát köpök tőle.  De megeszem, mert azt tanították, ételt nem dobunk ki, és különben sincs időm lemenni venni valamit, valahol. Mert nem is tudom mit kívánnék igazándiból.

2117f8c1-ae5b-459e-8ed6-8deff00a20a7.JPG

Zárógondolatok:

- Az ételeket név alapján eldöntheted, vajon megveszed-e. Ergo nincs kép az ételről. Hiba.
- Kalória- és egyéb tápanyagtartalom látszik az online felületen;
- Összetételt is megadják, azonban az allergénekről szó sem esik;
- 5-6 féle ételből választhattam;
- Olcsó: a legdrágább főétel is 900 forint körül van;
- Néha egész ízletes ételt szállítottak;
- Minek kell mindenbe lisztet tenni? Könyörgöm, árulja már el nekem valaki! Szóval hardcore gluténosok meneküljetek!
- Ellenben a regisztráció piszok egyszerű; bár nem kérdezi sehol sem, hogy étlapot, hírlevelet kérsz-e a későbbiekben, helyette a "Sikercsomag a karcsúsághoz" programot kínálja térítésmentesen. Hoppá, ezt nem is kaptam meg. És azóta sem kaptam egyetlen étlapot sem, így a marketingen lenne még mit finomítani;
- Rendelés könnyű, szuperül látszik, mit választottam, a magenta szín mellett nehéz átsiklani;
- Nem hiszem, hogy adok még egy esélyt neki.

 Pontozás minden esetben a főcikkben található, az alábbi linkre kattintva:

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr529957340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása