Fincsa-nindzsa

Baconbe göngyölt avokádó

2016. november 21. - fincsanindzsa

Nagyon nem voltam elégedett magammal az elmúlt időszakban, ezért utánajártam mi lehet számomra a legjobb. Így bukkantam egy ideje Bocsi Vikire, aki a táplálkozás típusokban hisz. Végre pontosan tudom mi a jó nekem, és olyan jókat eszek és olyan adagokat, ami jól esik. Persze jár némi lemondással, de ez megéri az áldozatot, főleg, hogy látom az eredményét is.

Ez az egyik olyan kaja, amit én, a kis pufi gond nélkül ehetek. De bátran javaslom vendégváró falatkáknak is, ha az ismeretségi körötök nem a kolbász-uborka-sajt falatkás, biztosan bírni fogja.

Hozzávalók

avokádó
bacon
só, bors

Az avokádót vágjuk félbe, szedjük ki a magját, vágjuk szeletekre - félbe és megint félbe elegendő lesz. Utána pedig  óvatosan húzzuk le a héját, figyelve arra, hogy minél kevesebb legyen az anyagveszteség.

1_117.JPG

Sózzuk-borsozzuk, majd tekerjük bundázzuk be baconnel. 

200 fokon süssük ropogósra. Fogyasztáskor nyugodtan csepegtethetünk rá lime/citrom levet és tunkolhatjuk majonézbe is. Ki mekkora étvágyú, nekem egy avokádó egy étkezésre bőven elegendő, hiszen ezt még általában salátával le szoktam kísérni. 

 

2_95.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr1211973160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása