Fincsa-nindzsa

Alternatívák reggelire, az Avokádókrém

2020. május 29. - fincsanindzsa

Amikor kardiózok a teremben, előszeretettel nézek sorozatokat, hiszen úgy az egy óra gyorsan eltelik. Az Ételünk és Életünkben előszeretettel merülök el. 

Azon kívül, hogy megveszem az avokádót és hogy Mexikóban a legnépszerűbb nem tudtam róla túl sokat, így nagy érdeklődéssel néztem az Avokádóháború című sorozatot a Netflixen. A beszerzése meg egy újabb érdekes sztori. Az Aldit és a hipereket nem szeretem, mert miután megveszem, még két hétig érlelem, utána meg olyan lesz a felszíne mint egy szottyadt öregember, a belseje meg vagy fekete vagy totál éretlen. Adtam egy esélyt a Metro-nak is, és milyen jól tettem. Pár napot ért a hűtőn - mert elfeledkeztem róla - és pont olyan lett, amit már az avokádókrémhez tökéletesnek ítéltem meg. Amit villával, rusztikusan krémesre lehet törni.

Hozzávalók (4 adag)

4 kisebb avokádó (magozás előtt 13-14dkg / db)
10dkg paradicsom
1 kisebb fej lilahagyma
1 lime leve
só, bors

Kalória / adag: 170.5
Fehérje: 2.3g
Zsír: 14.85g
Szénhidrát: 3.4g

img_2141.jpg

Ha jó krémes az avokádó, akkor csak villával szoktam összetörni, mint ahogy most is tettem. Nekem úgy az igazán finom, ha paradicsomot is aprítok bele. A lilahagymát is apróra vágom, majd alaposan megsózom és legalább egy lime levét belefacsarom. Ez ízlés kérdése ki mennyire szereti fanyaran.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr2115718142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása