Fincsa-nindzsa

Tök egészséges fagyik

2021. június 01. - fincsanindzsa

Ez a hét nagyon édes lesz. Legalábbis próbálom megédesíteni és csupa-csupa édességet hozok nektek, vegyesen egészségesebbet és cukordúsat egyaránt.

Ez most épp az új kedvencem, ugyanis fel kellett avatnom a fagyitartót, majd venni egy újat, mert az első nem túl stabil darab.

Kétfélét próbáltam: avokádósat és a jól bevált epres-bazsalikomosat.

img_3081.JPG

Epres:

Vettem egy doboz epret, nem lehetett több fél kilónál és ehhez megvámoltam a bazsalikomfarmom legidősebb tagját, öntöttem hozzá egy kevés vanlíiaaromát és krumplinyomóval rusztikusra zúztam, majd beletöltöttem a fagyitartóba. (A Pepcoban most nagyon menő flamingósat lehet kapni és tényleg tök stabil)

img_3082.JPG

Avokádós:

1 avokádó - 2 banán - 30g étcsoki - egy jó nagy adag friss menta

Botmixerrel pépesítettem az avokádót és a banánt, majd az aprór vágott csokit és a mentát hozzákevertem. Ebből. 4 fagyira való mennyiség készült. Szerintem bazi jó.

Tápértéke / fagyi:

kalória: 163kcal
szénhidrát: 18g
fehérje: 2.4g
zsír: 10.9g

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr5816576708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása