Fincsa-nindzsa

Mi legyen a pénteki reggeli? Palacsinta jó lesz?

2021. június 04. - fincsanindzsa

Péntekre kifogyok az ötletekből és nagy gondban vagyok azzal, hogy mit is egyek. Amióta esténként elküldöm a szponzoromnak az étkezési tervet, sokkal könnyebben tartható minden, nincsen stressz. Kivétel péntekenként. Mert azért ennék én mást is mint tojás, de ne legyen péksüti, mert akkor egész nap kattogok és az ételen jár az agyam. Most már legalább meg tudom fékezni magam és nincsen 3 hónapig tartó csalónap. 

Végül arra jutottam, hogy a tojással megédesítem a napot!

fullsizerender_14_1.jpg

Hozzávalók (kb 24 tallér)

2 tojás - 2 banán - 2ek. Szafis hajdinalisztes palacsinta lisztkeverék - fél mokkáskanálnyi sütőpor - citromhéj - fahéj

Botmixerrel összepépesítettem, megízesítettem és egy habzsákba töltve apró tallérokat nyomtam a forró serpenyőbe, amibe egy csepp olajat is öntöttem, hogy ne ragadjon le a tészta és mindkét oldalát megsütöttem.

Ha nem öntitek nagyon a csokiszósszal, akkor ilyen lesz a tápértéke (én csak 8-at tudtam megenni):

kalória: 235 kcal
szénhidrát: 39.3g
fehérje: 9.8g
zsír: 5.7g

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr8116576674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása