Fincsa-nindzsa

Reese's és a puding

2016. augusztus 04. - fincsanindzsa

Imádom az amerikai nyalánkságokat, és amikor az ismerőseim valahova az amerikai kontinensen belül utaznak, mindig nyaggatom őket, hogy néhány apróságot hozzanak nekem, amit itthon vagy nem lehet kapni, ha pedig igen, akkor horror áron. Ilyen a Reese's számomra. A mogyorókrémet nem igazán szeretem, de ez! Rosszullétig tudom enni magam belőle. Viszont most kitaláltam egy alternatív felhasználási módot erre, ha valaki bírja az igazán tömény ízeket.

Hozzávalók (5-6 pohárnyihoz)

12-16db mini Reese's
2 csomag Aranka / 1 csomag Gála pudingpor
5-6dl tej
1-2 ek. földimogyorókrém

A csokikat kicsomagolás után negyedeljük fel. Most főzés nélküli pudingport próbáltam hozzá, a pasim az Arankát preferálja, mert az habosabb és Gála párti vagyok, ha már tényleg mű dolgokat kell enni, mert az krémesebb.

A pudingport öntsük fel apránként tejjel és keverjük csomómentesre. Az Aranka esetén robotgéppel könnyebb felhabosítani, míg a Gálával kevesebb a macera. Arankából 2 csomaghoz adjunk 5-6 deci tejet, Gálánál 5dl elég egy adaghoz.

1_109.JPG

A puding harmadát kanalazzunk egy külön edénybe és keverjünk hozzá először egy, majd még egy evőkanálnyi földimogyorókrémet, ízlés függvényében.

Aztán rétegezzük: vaníliapuding az aljára, Reese's, mogyorókrémes puding, vaníliapuding és végül Reese's a tetejére.

2_86.JPG

Ha igazán jól bírjuk a strapát, tolhatunk rá csokikrémet is. Ha már amerikanizáltam a receptet, Hershey's csokiszószt használtam hozzá. Így azért elég beteg lett ez a kombináció.

 dsc_0699.JPG

Ki próbálja ki?

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr38927768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása