Fincsa-nindzsa

Paleofutár - A "Nagy" ételfutár teszt 4.

2016. október 09. - fincsanindzsa

Ez a hét nem indult zökkenőmentesen. A hétfői ebédem, technikai okokból kifolyólag nem érkezett meg. Legalább szemtanúja lehettem, milyen egy ételfutár hibaelhárítási stratégiája. Kifejezetten tetszetős, és tudják, hogy építsék tudatosan a márka arculatát. 

Még épp időpont, 10.30-11 körül kaptam egy sms-t, amelyben felvilágosítottak a technikai akadályokról. Déután pedig, miután megoldották a helyzetet, felhívtak telefonon, hogy a mai napon szeretném-e még, hogy kiszállítsák a mai adagom, vagy holnaptól kívánok élni vele. Szerintem ez teljesen fair ügyfélkezelés, le a kalappal előttetek! 

Így a hétfői élménybeszámoló helyett "csak" csacsogtam Nektek.

 

1. nap, azaz már a második

Jércemell rosé mártással, kardamonos lepénnyel

Az előző napi fennforgás miatt kifejezetten vártam a mai ebédet. Ismét finomságokkal lakhatok jól, ugyanis a hétvégén családi összeröffenés volt, ahol az egészséges táplálkozás csak érintőlegesen volt ismert fogalom. A jércemell omlós, és bőven elegendő, annak ellenére, hogy elsőre kevésnek bizonyult. A rosé mártás olyan ízhatást kelt számomra, mint a meggymártás, amit a menzán ettünk, pikánsabb kiadásban - hozzáteszem, én ezt imádom és bármennyit meg tudnék enni belőle! Az ételek legjobb része mindig a mártás, így ebből egy picit többet el tudnék hozzá viselni.

Szénhidrátként egy frankó, maglisztből készült lepényt kaptam, pontosabban lepény-hegyet. Amíg meg nem kóstoltam, nem tudtam eldönteni, hogy ez vajon édes vagy sós lesz, de egy semleges kenyérízt kaptam. Aki maglisztes tésztát kóstolt már, tudja, hogy sokkal tömörebb állagú, mint a finomított társai, így  a puhasága sem hasonlítható a fehér lisztes ellenségéhez. Azonban, a maga műfajában kiváló. Ízletes, bár a beharangozott kardamom ízt nem éreztem benne egyáltalán.

Az adag elegendő volt, pontosan annyi, hogy ne pukkadjak ki tőle. 

 img_0784.JPG

2. nap

Diós bundában sütött szűzérmék, grillezett fűszeres zöldségekkel

Ez a mai ebéd picit csalódás volt számomra. Jó ötletnek indult, mert a szűzérmét szeretem és ezt nem igazán lehet elrontani. Tök szuper volt benne, hogy diós-mandulás bundában érkezett, én rozmaringos-bacon-ös bundába szoktam öltöztetni, ezért kaptam új ötletet. A hús kissé száraz volt és nem túl ízes.

A zöldségek trükkösen chips-ekre voltak szeletelve és sütve, így óvatlanul megettem a karalábét is, és nem haltam bele. :) Tetszik a köretben, hogy változatos, legalább 5-6 féle zöldséget tartalmaz: gomba, cukkini, fehérrépa, sárgarépa, padlizsán, karalábé, amit felfedezni véltem. Nem tudom milyen fűszert, fűszerkeveréket használnak a konyhán, én egyedül a borsot éreztem ki, ami néhol túlzott koncentrációban találkozott az ízlelőbimbóimmal. A padlizsán túlságosan kesernyés, ízű volt és az állaga , nem is tudom pontosan megfogalmazni, de nem volt jó megenni.

Nem minden lehet tökéletes, így ezt a mai a hét nem-gyere-be ételének könyvelem el. Szeretem élvezni az ízeket, ezért nagyon fontos számomra, hogy megfelelően ízesített ételek kerüljenek az asztalomra.

 img_0793.JPG

3. nap

Részeges csirkecomb tökmagos krokettel, barnamártással

Talán a csirke legkedveltebb része számomra a comb, sülten. A mártásokat pedig egyenesen imádom. A comb ropogósra sült bőrrel érkezett, ez nagyon finom volt, ízletesen fűszerezett. Viszont nem tudom eldönteni, hogy a barnamártás vagy a krokett hagy maga után édes ízhatást, mert arra nem jutott elég falat, hogy külön-külön is megkóstoljam. Mindkettő finom volt, azonban a krokettel egy nagy baj van: miután megmelegített az ételt darabokra hullott, hiszen nem volt egy olyan stabil kéreg körülötte, ami megtartotta volna, bárhogy is igyekeztem minél szebben a tálra helyezni.

img_0803.JPG

4. nap

Pezsgős karaj hagymás káposztával

Az adagok mindig csalókának és kevésnek tűnnek a dobozban, de a tányéron landolva mindig nagy a meglepetés. Alig bírok megküzdeni vele, pedig az étvágyammal nincs gond.

A káposzta, főleg pároltan, nagy kedvencem. A konyha érzésem szerint imád borsot használni. :) Ebben az esetben viszont istenire sikeredett a fűszerezés. A káposzta finom édes, pontosan olyan ízű, ahogy szeretem. Hozzá a karaj mennyei! Ilyen puhára még életemben nem sikerült elkészítenem. Örömmel venném a praktikát!

 

Összességében:

- Könnyű regisztrációs folyamat;
- Az étlapot nehezen találtam meg, mert nem a fejlécen van, hanem le kell görgetni - a hatalmas reklámfelület elvonja a lényegről, az étlapról a figyelmet;
- Rendeléskor, az étlap megtekintésénél lehet véleményt írni az adott ételről;
- Az ételek összetevőiről egy részletes listát találunk, piktogramokat is használnak;
- Az ételről nem készültek képek, szomorú vagyok, mert szretem ha vizuálisan is van lehetőségem letenni a voksom;
- Az árak paleo-konyhához mérten magasabbak a megszokottnál, bár egyedül a főzelék árát tartom kimagaslónak - 1100HUF feltéttel;
- Bankkártyás fizetésre is van lehetőség;
- Hiányérzet: ha kiválasztom a rendelni kívánt ételt, nincs színmegkülönböztetés;
- 4 féle főételből - tudsz választani, ebbe már a vacsorát és a főzeléket is magában foglalom, ezen felül szendvicseik is vannak;
- Szombatra is van lehetőség rendelni;
- Tetszett, hogy megfelelően kommunikálták le a felmerülő technikai akadályokat;
- Ízletes ételek, kiváló szószok - ezzel mindig hadilábon állok :)

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr2711724357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása