Fincsa-nindzsa

Sóska

2016. október 25. - fincsanindzsa

Annyira régen nem ettem már sóskát, hogy ma ha törik, ha szakad, ha leszakad a plafon, sztrájk tör ki, akkor is megfőztem volna. Már évek óta nem ettem, mert egyszer nagyon rosszul sikerült és utána valahogy nem kívántam. Rájöttem a probléma forrására: nem Iglo-t vettem. De ez a mai, mennyeire sikerült. Finom tört burgonyával. Hmmm. 

 

Hozzávalók (2 fő részére)

1 mirelit sóska
2ek. rizsliszt
1ek. kókuszzsír / olaj
2ek. tejföl
2ek. eritrit
tej ízlés szerint

A kókuszzsírt /olajat felhevítjük, majd a mirelit sóskát megpirítjuk rajta, amíg teljesen fel nem olvad. Utána két kanál lisztet adjunk hozzá, keverjük hozzá az eritritet és a tejfölt is. Majd ízlés szerint öntsük fel tejjel is és forraljuk fel. (Természetesen lehet ezt olajjal, kristálycukorral és fehér liszttel is készíteni, csak ha ehet törekszem az egészségesebb alapanyagok használatára)

Feltétként főzhetünk rá tojást, vagy burgonyát is. Számomra ez az igazán tuti párosítás.

2_93.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr985128526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása