Fincsa-nindzsa

Fagyizzunk! A bazsalikomot se felejtsük le!

2018. szeptember 17. - fincsanindzsa

Régebben magam főztem a fagyit, de mostanában rákaptam nagyon, és nem győzném elkészíteni. Az Aldinak és a Lidlnek is van nagyon fincsi - szerintem - bourbon vanília fagyija, 2,5 literes kiszerelésben. 

A boldog békeidőkben, azaz nyáron, nagy bögrével toltuk a filmezés közben, beleszelve egy barackot és minden réteg közé csokiszószt öntöttünk, hogy belefulladjunk. Na most ezen a hedonista megközelítésen változtattam és csak úrilányos mennyiségeket kanalazgatok.

A nyáron kaptam egy szuper fülest. Méghozzá azt, hogy a vaníliafagyihoz kiválóan illik a bazsalikom. A friss. Tépkedve. Persze ezt nekem ki is kellett próbálnom. Szerintem fantasztikus. Ezt talán még egy kis eperlekvárral fejelném meg. Ehelyett most előkaptam a fagyasztóból a cseresznye-meggy kombót, amit vészhelyzet esetére, vagy pitéhez tartgattam.

Hozzávalók

2 gombóc fagyi
3-4 levél bazsalikom
70g cseresznye-meggy

Fagyasztót kinyit. Kipakolja a hozzávalókat. Összetépkedik a bazsalikomot. Majd az ágyba fekve kényelmesen elkanalazza. Nem a bazsalimot, hanem a fagyit. A kutyát kizárja az erkélyre, hogy ne zavarja meg a nyugalmát és elkerülje az újabb nyáltócsák keletkezését.

img_6324.jpg

 

img_6346.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr8314232977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása