Fincsa-nindzsa

Élet sajt nélkül. Parmezán "kukacok"

2020. június 11. - fincsanindzsa

"Rettegtem" attól, milyen lesz az élet sajt nélkül, hiszen a tojás és a sajt közel mindennapi szereplője volt az életemnek. Méghozzá  a kifejezetten jó minőségű termelői sajtból, amiről a várthoz képest, egészen könnyen le tudtam mondani.

Talán a sajt volt az első, amire helyettesítőt kerestem és szerintem azóta sem történt ilyesmi. Nagyon szuper bloggereket találtam külföldön és ez indított el azon a vonalon, hogy a sörélesztőpelyhen túl is van alternatíva a parmezánra, ugyanis nekem a sörélesztőpehely egyáltalán nem ízlik. 

Így állt össze az alábbi recept is, ami jó sokáig elég lesz :)

Hozzávalók:

15 dkg natúr kesudió
4 ek. sörélesztőpehely (kb. 60g)
só és fokhagymasó (ízlés szerint)

img_2722.jpg

Az összes hozzávalót az aprítóba helyezem - fontos szerintem, hogy nagyteljesítményű gépet szerezzetek be, mert az alacsony teljesítményűek nem fogják szép apróra darálni sem a kesut, de a szezámmagot meg végképp nem.

De vissza a recepthez, mert megint elkalandoztam!

Az alkatrészeket az aprítóba helyezem és finomra darálom vele. 

img_2745.jpg

Ha nem elég sós a hatás, akkor ízesítsetek utána egy picit. 

Hűtőben 3-4 hétig is eltárolható - ha egyáltalán ennyi idő alatt nem pusztítanátok el.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr7715743498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása