Fincsa-nindzsa

Szépül a lakás

2021. június 29. - fincsanindzsa

A tavasz hivatalos beköszönte előtt új albérletbe költöztünk, ahol a konyhaszekrényen kívül semmi nem volt a lakásban. Nem vagyok egy nagy lakberendező, azonban volt egy csomó jó ötletem, hogyan alakítsak ki egy világos, letisztult, ám nem steril életteret.

A nagy világos tereket és az üres falakat hamar megtöltöttük élettel, sok-sok dísznövénnyel, csodálatos, egyedi képekkel, fali dekorációkkal, és poszterekkel, melyek tökéletesen illeszkedtek hozzánk és az egész miliőhöz. Nem is értem már magam, hogyan is akartam üresen hagyni ezeket a pompás falakat!

A lakás minden pontján visszaköszön a sárga szín, központban az étkezőasztal kanárisárga színeivel. A falakon sárga absztrakt festmény, a bútorokon sárga váza, az ágyon sárga takaró hanyagul ledobva.

Két ponton hiányoltam még a sárgát a lakásból. A konyhából és az egyik polcról, aminek a képét végül a konyhába "száműztem" (lásd a háttérben). Az étkezőasztal felett pedig egy hatalmas kép kapott helyet, amitől állandóan sütni támad kedvem. 

img_4224.jpeg

Mindenképpen ételhez kötődő tematikát kerestem, és kiderült, hogy a Poster Store a konyhai poszterekre is töménytelen mennyiségű képet sorakoztat fel. 

Mielőtt a sárgához passzoló képeket megmutatnám, jövök az abszolút kedvencemmel. Szerintem egy kezemen meg tudom számolni, hány igazán kedvenc képem van, és ez most felkerült a dobogóra. Annyira dinamikusra sikeredett, hogy nem tudom levenni a szemem róla. 

Voilá: Kitaláltam az alapkoncepciót, és vasárnapi csajos napon mindenki elengedte a fantáziáját és hozzátette az elvetemült ötletét. Így került egy fél pár cipő és a kiborult pezsgő az asztalra, amikor azt érzed, hogy túlfeszítettek és már talán csak egy nyugtató - vagy még egy üveg bor - csillapítaná a "f@szkivan" hangulatod. 

fullsizerender_2.jpeg

 

És az ikonikus sárgám, a hozzá tökkkéletesen illeszkedő tacoval, "amit tegnap a fejedbe vettél, azt mindenképp valósítsd meg jeligére" (a recepttel holnap jövök, most csak gyönyörködjetek az enteriőr designban!)

fullsizerender.jpeg

 

A tematika az volt, hogy néhány számomra kedves régi és megunhatatlan darabot újakkal is feldobtam. A régi nagy kedvenceknek is megtaláltam a tökéletes új helyet és most úgy érzem, hogy minden a helyére került és szebb mint a képek megérkezte előtt.

Mivel szeretek inspirálódni és érzést, hangulatot megragadni, ezért képes vagyok hosszú órákat böngészni, hogy megtaláljam a legtökéletesebb darabokat. A képkeretekkel őszintén szólva, egész életemben komoly gondban voltam, amíg fel nem fedeztem a Poster Store oldalát, ami egy kincsesbánya. A poszterek mekkája számomra!

Minden kedden újdonságokkal bővül az így is impozáns méretű termékszortimentjük, - jajajaj, ha egyszer ráérzel a lakáscsinosítás ízére, akkor a vesztedbe futsz, mert egy csomó jó ötletet adnak ahhoz, hogy dobd fel a lakásod bizonyos részeit! Viszont ami szerintem nagy előny, hogy nem kell súlyos tízereket költened egy-egy szép stílusos skandináv ihletésű darabért, ugyanis tényleg megfizethető áron jutsz hozzá a Te személyre szabott “kép faladhoz”, ami mostanában úgyis szupermenő!.

És ha már a legutóbbi fenntartható bejegyzésemben olyan sok ötletet adtam, most sem volt kérdéses, hogy a fenntarthatóság is nagy szerepet játszott a döntésemben.

Számomra nagyon fontos a minőség és a fenntarthatóság, amit nemcsak a konyhában űzök sportszerűen, hanem ahol lehet, fenntartható termékeket szerzek be, amivel minél kisebb ökológiai lábnyomot hagyok. 

Nem volt ez másképp a képeinkkel sem: a képek FSC és PEFC minősítést kapnak, amiről ha nem hallottál volna, akkor súgok. Ez egy tanúsítványrendszer, amely biztosítja a fogyasztót arról, hogy az adott erdőgazdálkodás, faipari üzem stb. betartja a szervezet szabályait és a termékeiket környezettudatos, fenntartható módon állítják elő.

 És záruljon egy keretes szerkezettel, a lakás több pontján visszaköszönő sárgával, a kis mediterrán citrommal és a másik nagy favorit pitéssel, ugyanis ODÁIG VAGYOK a pitéért. 

img_4240.jpeg

 

Nézzetek körül, és ha Ti is szeretnétek feldobni az otthonotokat vagy megajándékoznátok a szeretteiteket, használjátok a FINCSA35 kódot, amellyel 35% kedvezményt vehettek igénybe a poszterekre (a kedvezmény nem vonatkozik a Selection kategória posztereire és a képkeretekre). Nem kombinálható más kedvezményekkel vagy akciókkal. A kódot 2021. július 29. éjfélig használhatjátok fel.

 

ui: a napokban jövök a taco receptjével is!

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr1816605842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása