Fincsa-nindzsa

Lazac márványsajttal

2021. július 21. - fincsanindzsa

Srácok! El lehet rugaszkodni a csirke-rizs kombótól is! 

Íme a lazac erre az élő példa. Lehet, hogy egy cseppet magasabb a zsírtartalma, de én még mindig szívesebben nyúlok hozzá, mint a csirkemellhez. És ti?

b8311719-0968-4fcf-886f-8c3b6e98b94a.jpeg

Nem írok mennyiségeket. Vegyetek egy jó nagy darab lazacot. Ha szeretnétek, vágjátok 15-20 dekás szeletekre, de én most egyben sütöttem meg, mert kb. 30-35 dekás volt.

A sütőt bedurrantjuk 175 fokra, addig a lazacot sózzuk-borsuzzuk, bőrével lefelé letesszük a sütőpapírral kibélelt tepsinkbe.

Egy fej fokhagymát félbe vágunk - isteni krémes lesz ha megsül - a lazacra pedig márványsajtot szelünk és így sütjük ropogósra. ( a fokhagyma szeletekről majd elfeledkeztem, ajajaj!

a4ae2528-3356-4fa4-8894-7b34746f2935.jpeg

Ehetünk hozzá paradicsomsalátát, vagy szimplán csak sült krumplit vagy parázs burgonyát. Nagyjából összesen 4 percet tölthettem az előkészületekkel és a tálalással.

Szóval, pasik, mert ez most nektek szól! Ki süti meg utánam?

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr2416633736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása