Fincsa-nindzsa

Szendvicskrém 4. - Tonhalkrém

2013. május 15. - fincsanindzsa

Végre belekezdtem a "házibuli-sorozatos" menübe. Nagyon cukik voltak a barátaink, szokás szerint lenyűgöztünk mindenkit, jókat ettünk, beszélgettünk és iszogattunk hozzá.

Természetesen szendvics is akadt, azonban egy kis face-lift kellett már a sztenderd menüre, ezért képbe került a tonhalkrém. Kicsit upgradelt verzióban, mint ahogy anno a koliban ettem, de így sokkal jobbra is sikeredett. Sőt tévedésből pikáns tonhalkrémet vettem, de olyan plusz ízt adott neki, amitől még finomabb lett. 

 

Hozzávalók


4-5 tonhalkonzerv  (2 lehet belőle pikáns)
majonéz
1 fej lilahagyma
1 kicsi bondulle kukoricakonzerv
1 kicsi babkonzerv

Hihetetlen fontos műveletsorozat következik és ez körülbelül annyira lehet bonyolult, mint egy tojásrántotta vagy a mákosguba. A lilahagymát felkockázzuk, nagyon apróra. A tonhalról a lé nagy részét leöntjük, egy tálba kanalazzuk  a húsát, hozzáadjuk a hagymát, apránként kanalazunk hozzá majonézt, majd a konzerveket is hozzáöntjük - lé nélkül.

2_47.JPG

Hagyjuk egy napig állni a hűtőben, amíg az ízek szuperül összeérnek.

Ezt szigorúan pirítóssal és sajttal fogyasszuk. Csalódást biztos nem okoz, maximum álmatlan éjszakákat a túlevés.

3_30.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr575298920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagypapi · http://kozosgomba.blogspot.hu/ 2013.05.16. 07:37:04

ez koleszban elmegy, de miért is kell bele bab?
(ha már face-lift, miért sztenderd?)

hannamontanna 2013.05.16. 08:53:03

Nem lehet rossz, de én kukorica helyett kapribogyót tennék bele, babot meg egyáltalán nem. Igaz, az már egy másik étel..:-)

fincsanindzsa 2013.05.16. 09:06:00

@nagypapi: nem kell, csak lehet, vagy ha jobban bejön, akkor pritamin paprikát. Bár mielőtt leszólod, kóstold meg és utána alkoss véleményt.

fincsanindzsa 2013.05.16. 09:06:54

@hannamontanna: Kapribogyó jöhet, hezitáltam is, hogy melyik verzió legyen, de végül a kukoricás-babos verzió nyert.

hannamontanna 2013.05.16. 09:36:47

A tonhalkonzerv reggelire is szuper: leöntöm a levét, 1-1 arányban majonéz és ketchup, összekeverem, és mehet is a pirítósra... :-) Imádom a tonhalat.

Elijah_Baley 2013.05.16. 10:44:37

úgy érzem, tonhalkonzervet akárhányféleképp el lehet készíteni, lehetetlen elrontani... én simán főtt tojással és hagymával keverem össze, az is ütős piritósra

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.05.16. 11:15:17

Szoktam csinálni tonhalas spagettit paradicsomos alappal. Van úgy, hogy nem keverem el a tésztát a szósszal. Egyik ilyen alkalommal maradt egy kis szósz, mely egy picit híg volt. Ahhoz vágtam zöldhagymát, egy konzerv tonhalhúst pluszban hozzá, pár szem olivát erősítésnek (főzéskor is kerül bele) és egy negyed jégsalátát.

Isteni volt.

Kérdés a babhoz: Milyen babbal próbáltad eddig? Próbáltad e magad pikánsítani?

nagypapi · http://kozosgomba.blogspot.hu/ 2013.05.16. 11:15:55

@fincsanindzsa: Sajnálom, ha egy egyszerű kérdést leszólásnak veszel, azt gondoltam, van rá válasz, nem csak annyi, hogy fakultatív. :)

fincsanindzsa 2013.05.16. 15:25:06

@nagypapi: ne haragudj, csak általában kötözködések érkeznek :)

Elijah_Baley 2013.05.16. 21:21:48

@fincsanindzsa: hazamentem, feltúrtam a spejzt, szembesültem a problémával, amit felvetett @Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
milyen babkonzerv jó hozzá?
van otthon fehér, vörös, vese, paradicsomos meg a sima nyálkás mártásos.

Elijah_Baley 2013.05.16. 21:24:04

hajlok a paradicsomos vörösre, csak kérdem, nehogy más legyen a vége
amúgy száraz fehérbabból magában is remek kenyérfeltét csinálható.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.05.28. 21:30:22

Hétvégén chillis babot csináltam, vörös babbal.

A maradékába (Ez is ritka, hogy marad belőle!) toltam egy tonhalkonzervet. Jó volt!
süti beállítások módosítása