Fincsa-nindzsa

Gyümölcssali - Csak úgy könnyedén

2014. április 29. - fincsanindzsa

Azt gondoltam, hogy munka nélkül csillió időm lesz, de amióta itthon vagyok, borzalmasan elfoglalt lettem. Interjúk, mindenféle egyéb program és tennivaló, valamint kiélhetem magam a lakás újradizájnolásával is, amíg a férjem hazafér. 

Ma úgy gondoltam, hogy már a blog hanyagolása nem tarthat tovább, és ismét neki kell veselkednem az újabb posztok írásának. A legnagyobb problémám, hogy magamon kívül most tényleg nincs kire főznöm és ez így nem túl inspiráló. Az elmúlt hetekben szinte nem is főztem, mert nem volt rá érkezésem. Azonban most ismét megembereltem magam! Legalábbis egy időre biztosan :)

Egy analfabéta kaját készítettem bemelegítésnek, amit nem is neveznék se készítésnek, se kajának :) Egy szimpla gyümisalit dobtam össze. :)

Hozzávalók (2 főre)

1 zöldalma
10 szem eper
1 banán
1 marék szeletelt mandula

1_228.jpg

A saláta összeállítása hatalmas kihívások elé állítja az ötletgazdát. :) Felszeleteljük és felkockázzuk az alapanyagokat, ízlésünk szerint, végezetül szórjuk meg a tetejét mandulareszelékkel. Valami finom szirupos ízt még el tudtam volna képzelni rá, de nem találtam meg az igazit a konyhában. 

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr746098604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása