Fincsa-nindzsa

Gombás fasírt

2014. július 13. - fincsanindzsa

Nézhettek hülyének, bolond némbernek, de a kutyám is nagyon finom falatokat szokott időnként kapni a táp mellett. Számunkra ő ugyanolyan családtagnak minősül, mint ha gyerekünk lenne. Néhány hete szereztük meg a középfokú ügyességi vizsgát vele, természetesen jócskán 90% feletti eredménnyel. De nem is ez a lényeg, hanem: a suliban mindig jutalmaznunk kellett a kutyákat, hiszen a pozitív megerősítés még motiváltabb és tanulásra nyitott kutyát eredményez. Ha valami új feladatot kezdtem el tanítani neki, mindig valami extra finom kaját vittem neki. Így készült az egyik kutyás foglalkozásra a gombás fasírt, amin természetesen osztoztunk :)

 

Hozzávalók:

50dkg darált sertéshús
1 közepes fej vöröshagyma
negyed csokor petrezselyem
1 tojás
2-3 fej gomba
só, bors
zsemlemorzsa
olaj

4_106.jpg

A vöröshagymát és a gombát kockázzuk apróra és zsiradékon dinszteljük meg a felaprított petrezselyemmel együtt.

1_244.jpg

 

A darálthúst sózzuk és borsozzuk meg, üssünk rá egy tojást, majd a hagymás-gombás mixet alaposan gyúrjuk össze a hússal. Ha szükséges, fűszerezzük újból.

2_190.jpg

Ki hogy szereti, de én diónyi gombócokat formáltam a tenyeremmel és a gombócokat zsemlemorzsába forgattam. Kivételesen nem olajban sütöttem ki, hanem sütőben. Ehhez a sütőt 180 fokra állítsuk.

 

3_139.jpg

Mivel egy része jutifalat lett, a másik felét csemgeuborkával és friss kenyérrel ettem meg. Ennél a kombónál szerintem nem is kell jobb :)

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr146479991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása