Fincsa-nindzsa

Sonkás-fetás pizza

2014. november 06. - fincsanindzsa

Ez az elfoglalt anyukák pillanatok alatt elkészíthető vacsorája, ha a gyerkőc feltétlenül pizzát akar enni. De ideális akkor is, ha a barátaink váratlanul betoppannak. Imádom a pizzát, de mostanában inkább magamnak szoktam sütni. Ha kedvem van, akkor a tésztáját is én készítem, de megesik az is, hogy a Tante Fanny pizzatésztáját használom fel, mint ahogy ez most is történt.

Hozzávalók

1 csomag Tante Fanny pizzatészta
15-20dkg gépsonka
1 nagy fej lilahagyma
fetasajt vagy krémfehér sajt
2 paradicsom
1 tejföl
2-3 gerezd fokhagyma
bazsalikom
parmezán

3_152.jpg

A pizzatésztát kenjük meg alaposan a tejfölből, a zúzott fokhagymából és sóból készített alappal. Szórjuk meg a vékony csíkokra szeletelt sonkával, és a lilahagymában. Karikázzunk rá paradicsomot, és végül morzsoljuk rá a sajtot, reszeljünk rá parmezánt és tépkedjük rá a bazsalikomot.

1_258.jpg

 

2_204.jpg

Ez nettó 10 percet vesz el az életünkből, és kb. 20-30 perc alatt készre is süthetjük, 280 fokra előmelegített sütőben. Mintha Jamie Oliver is azt mondta volna, hogy nem kell órákig a konyhában rostokolni.

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr326828987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Túrós (törölt) 2014.11.06. 22:07:13

Na igen, én spáros pizzalappal szoktam csinálni, paradicsomos alappal (pizzakrém ehh) és igazából egészen elégedett is vagyok vele de a spáros pizzalapból 1 pont nem elég nekem, 2 meg túl sok.
Ezt a Tante Fanny-t kipróbálnám csak van egy olyan megérzésem hogy nem olcsó...

Komojtalan 2014.11.07. 14:18:29

Az Olasz olvasók szerintem most lettek öngyilkosok :-). A pizzában az a jó, hogy mindenki úgy csinálja ahogy akarja, de azért a tejöl igen meglepő. Viszont egyet nem értek: Miért kell venni pizza alapot? Ha van otthon dagasztógép (legolcsóbb 2k), akkor fél óra alatt megvan, de ebből 25 perc a kelés. Ha valaki szeret trükközni és van ideje akár főtt krumplit is tehet a tésztába, sokkal finomabb mint a bolti.

fincsanindzsa 2014.11.07. 14:54:37

@Komojtalan: szerintem is kiakadnanak az olaszok, ha tejolt raknank ra. De mint ahogy lattad a bevezetesben, ez a poszt nem az idomilliomosoknak es nem olasz anyukaknak szol. :) Egy anyukanak este, munka utan kizart h a keleszteshez van kedve es ideje. Am en is jobban szeretem a kelttesztat es ha ido engedi elobb dobom ossze magam.
süti beállítások módosítása