Fincsa-nindzsa

2. nap - A magyar - portugál meccs

2016. június 23. - fincsanindzsa

A reggel igazán jól indult, letoltuk a napi rutint - kutyaséta és a hétfő-szerda-pénteki crossfit középső napját. A kellemes fáradtság után nem igazán akaródzott dolgozni menni, ezért húztam az időt, ameddig csak lehetett. Elmentem, vettem kismajomnak egy medencét, felengedtem vízzel, szórakoztunk egy picit, majd szép ráérősen betekertem az irodába, ami kb 30-40 percet jelent, piros lámpa és tempó függvényében. Élveztem, ahogy éget a nap és az arcomat a lágy szellő simogatja. És most volt időm gyönyörködni is a Duna-parton, mert nem kellett az öngyilkos-jelölt turistákra összpontosítani :) Edzős napot - kivétel az úszást - mindig fehérjeturmixszal indítom, ez sem volt másképp. 

Így a reggelinek szánt rántotta lépett a Tízórai posztjára. Amit reggel a pasim már beharangozott, hogy szar. Így picit szkeptikusan fogtam hozzá. Tény és való, hogy frissen finomabb volt, de én kifejezetten kedveltem, annak ellenére, hogy az ízvilága a zabpehely miatt édeskés volt. És ez a fránya zab...ezt sem ehetném, de ettől legalább semmi bajom nincs. Viszont jó hír, utána néztem és lehet ebből gluténmentes verziót kapni :) juhuuu!

Most picit rendhagyóbban csináltam, ugyanis még nem érkezett meg a tojásfehérjelevem. És persze most is két főre adtam meg az adagot:

5 tojás
50g zabpehely
házi rukkola pesto
1 fej vöröshagyma


17_1.jpg

A tojást felvertem a pestoval, majd óvatosan hozzáforgattam a zabpelyhet, és alaposan megsóztam. A hagymát egy kevés kókuszzsíron üvegesre pirítottam, majd a tojást ráöntöttem és megsütöttem.

13_1.jpg

Egy igencsak érdekes dolgot sikerült kipróbálnom délelőtt: a friss gyömbérből készült teát. Aki nem szeret kísérletezni, nem bírja a csípős ízt, akkor ezt bizony nem ajánlom nekik :) Pedig egész finom, csak meg kell szokni az ízvilágát. A hatása pedig kifejezetten előnyös.

Ma igazán terméketlen a napom, de kevésbé vagyok éhes, mint tegnap, és ez egyre jobb és jobb lesz. A mai menü grillzöldség és hal, rizzsel/bulgurral/kölessel. Mivel bulgurom még maradt és a grillzöldséget sem szeretném kidobni, ezért ezzel a hibaszázalékkal működöm ma.

Ebéd

18dkg halfilé (tőkehal)
fűszerkeverék
20dkg grillzöldség
60g bulgur

A halat alaposan befűszereztem és kóksuzzsíron kisütöttem. Közben a zöldséget és a bulgurt is előkészítettem. Ez a szinkronfőzés egyre jobban megy nekem, és roppant időhatékony is egyúttal.

2_223.jpg

 A mai ebédről a véleményem az, hogy piszok rossz volt. A hal vizes volt, a fűszer pedig borzalmas. Így levegővétel nélkül belapátoltam mindent, az utolsó zöldségdarabig és most imát mormolok, hogy bírjam még legalább 1 órán keresztül.

hal.jpg

 

Te atyaúristen! Ez az uzsonna! Valami fantasztikus. A csajok a környezetemben picit kiakadtak, hogy mennyit eszek, de hát  kérlek szépen, fejlődésben levő óvodás vagyok :)

Most egy főre adom meg a mennyiségeket:

25dkg édesburgonya
20dkg saláta
fűszer hegyek

 

14_1.jpg

Az édesburit karikázzuk fel az optikai tuning miatt, most zsályát szórtam rá, bár rozmaring a legnagyobb kedvenc. Só, fokhagymapehely és olívaolaj. A sütőben 200-220 fokon süssük át alaposan. Salátát együnk, ahogy kedvünk tartja, és rukkolát és parit kockáztam fel, és egy csepp olívaolajat löttyintettem rá. Tudom-tudom, a mennyiség soknak tűnik, de én annyira szeretem, hogy még bírtam volna belőle enni. :)

uzsi.jpg

Vacsora és az előkészületek:

A meccs kezdetére épphogy hazaértünk, ugyanis vacsi-alapanyagot kellett vásárolnunk. Pasi kitalálta, hogy neki bizony ma nem fekszik a tonhalsali és múltkor a szűzérme olyan finomra sikerült. Szempilla rebegtetés...beadtam a derekam, mert hát én vagyok Jótündér keresztanya. 

szuzerme.jpg

Szóval amíg a meccs ment, én főztem. Én az első, a pasim a karma miatt a második gólról maradt le, mert kutyó úgy döntött benéz a lakásba, ami ugye tiltólistás neki. A szűzérme még finomabb lett, mint korábban, ő édesburgonyával ette, én viszont maradtam az előírt tonhalsalinál:

1 tonhalkonzerv
1 marék rukkola
5dkg sajt

Ez már komoly erőfeszítést igényel, alig tudtam hogy fogjak hozzá :) Végül az egészet összeöntöttem és jól befaltam.

tonhalsali.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr848831030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása