Fincsa-nindzsa

4. nap - Végre péntek!

2016. június 25. - fincsanindzsa

Minden reggel, ahogy gurulok a bringámmal a munkahelyre, azon gondolkozom mit is írjak aznap, mert hát én nem vagyok egy Oravecz Nóra vagy Coelho. :) 

A reggeli állati jól indult: nem melegedett fel a lakás éjszaka,így nyugodtan aludhattunk. Egy fasza crossfiten vagyok túl 8 órára, és még maradt egy kis lelkierőm ahhoz is, hogy betekerjek az irodába. Komolyan kevésbé izzasztó és hosszú, mintha a jó öreg BKV-t használnám. Nekem továbbra is BKV, ahogy a Széll Kálmán tér is Moszkva tér. Pont. ismét kicsit szétszórt voltam, így a papucson kívül váltóruha nem került be a tatyóba, így egész nap párnázott cicanaciba nyomulhatok...jeee!

Reggeli

Edzés alatt mindig iszunk BCAA-t, amit a regenerációt segíti elő. Utána pedig lenyomjuk a sztenderd kis shaket. Most csak vaníliás volt otthon, viszont a fagyóba tettem egy cseresznyét, ezért nagyon kellemes volt, ahogy beleturmixoltam és mondhatni, reggelire egy fehérje smoothie-t toltunk. Embernek adtam még rántottát is, magamnak elcsomagoltam, hogy tízóraira elnyammogom majd.

17_1.jpg

Reggelikben nem leszek kreatív, mert amikor nem diétázom, akkor is 3 félét eszek felváltva: rántotta mindig megspékelve valamivel, túrókrém vagy tejbedara. Így nézzétek el, ha ismétlődő napok vannak, akkor belinkelem azt a posztot, ahol szépen megírtam róla az összefoglalót. Mert bár rántottát bárki tud sütni, ez zabpelyhes ám! És most nemcsak hagymát és rukkola pestot tettem bele, hanem egy kevés sajtot és sonkát is.

Ma pedig szépen elkezdek azon gondolkozni, jövő hétre mit is készítsek, ami változatos, és Nektek is hozhatok ezáltal újat. 

Emellett pedig nekidurálom magam, és feltöltök olyan posztokat is, amit olyanok is jó ízűen fogyaszthatnak, akik nem ilyen baromságokkal tömik magukat, mint én.

Ebéd & Uzsi:

Kókadozom. Végre megérkezett az az átkozott tojásfehérjelé, amiért 40 fokban kétszer kellett elslattyognom a boltba, de legalább szabályosan lehet enni a menüt. 

Ma az anyukám által készített pulykamellet ettem. ez valami isteni volt! Pulykát érdekes, ritkán sütök. 

30dkg pulykamell
bacon
1 nagy fej vöröshagyma
só, bors

pulyka.jpg

Megkérdeztem, hogy készítette, ugyanis nem szeretek más tollával ékeskedni, és ugye ez nem az én remekem volt. A hagymát egy pici olajon megpirította, majd a húst alaposan megsózta, borsozta. A sütőt melegítsük elő 180 fokosra, addig a tepsiben helyezzük el a húsokat, oszlassuk el rajta egyenletesen a hagymát és a bacont, öntsünk alá egy pici vizet és kb. 30-40 perc alatt süssük puhára. ne szeljünk túl vékony szeleteket, mert különben nagyon kiszáradhatnak. 

Azt a mennyiséget ettem most is salátával, bulgurral, amit a hét elején, de konkrétan a hús felét meg kellett hagyom, mert képtelen voltam ennyit magamba tömni. Ennek mondjuk biztos a meleg is az oka. 

 Olyan brutál idő van, főleg, hogy esett, mit esett, szakadt is az eső! :) Így tényleg alig kívántam enni. Megettem az ebéd hús-maradékát, és hozzá néhány szem paradicsomot kaptam be. Ezzel szerintem estig kihúzom.

Vacsi:

A giga-megameleg annyira elharadzott, hogy a kutyámmal a Dunának mentünk. De mire visszaértünk az első kereszteződéshez - laza 300 méter - már meg is száradt. Egy kiadós dinnyét és sörön kívül nem szívesen ettem-ittam volna semmit, de mivel állítólag diétázom, parit ettem 1 csomag mozzarella sajttal és bazsalikommal. 

caprese.jpg

Holnap bográcsolni megyünk, ezért gondoltam, nekem is legyen jó, és ehessek valami kevésbé bűnözős nyalánkságot, túrórudis muffint sütöttem. De erről majd csak később. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr618836750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása