Fincsa-nindzsa

Zöldséges tojásmuffin

2016. június 26. - fincsanindzsa

Tegnap reggel elmentünk piacolni, megvettük a legszükségesebb alapanyagokat a jövő héthez. Mivel ma is tojásos reggelit írt elő a diéta, így tojásmuffint sütöttem.

Hozzávalók (2 fő részére)

2 tojás
6 tojásfehérje (ezért veszek külön literes tojásfehérjelevet)
fél kaliforniai paprika
1 közepes fej vöröshagyma
néhány szelet gluténmentes és 90% hústartalom felett szalámi
4-5 szelet camembert sajt
1 ek. ruccola pesto

(opcionális 50g zabpehely)

A tojásokat szétválasztottam, a tojásfehérjéket kemény habbá vertem. A paprikát, a hagymát, a szalámit és a sajtot apró kockákra vágtam majd összeforgattam a tojássárgájával és a ruccola pestoval. Ezután óvatosan hozzálapátoltam a tojásfehérjét.

1_277.jpg

2_224.jpg

A sütőt 180 fokra előmelegítettem, a muffinformákat 3/4-ig töltöttem és kb 12-14 perc alatt készre sütöttem. Nem a muffinformákat, hanem a formákba töltött alapanyagot.

3_167.jpg

Szeltem hozzá paprikát és uborkát, és frissen fagaysztott cseresznyéből és a gusztustalan kókuszos fehérjeporból smoothie-t készítettem. (ezt is el kell valamire használni, mert képtelen vagyok magában egy kortoyt is inni belőle, így pedig egészen elviselhetőre sikeredett.)

Szerintem nagyon finom volt, lehet, ha bacont sütök le hozzá, akkor biztosan ízletesebb lesz, érdemes lehet így kipróbálni. 

4_127.jpg

Ebből az adagból 14 darab készült, ez két főnek bőven-bőven sok. Főleg ha még a zabpehely is hozzákerül, akkor szinte megehetetlen a mennyiség.

5_71.jpg

tojasmuffin.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr818843880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása