Fincsa-nindzsa

8. nap - Házsártos banya

2016. június 29. - fincsanindzsa

Ma egy hibbant primadonna vagyok, akit minden bénázása zavar. Mármint a sajátom. Nem ment jól az edzés, mert nem tudok megcsinálni bizonyos gyakorlatokat. Picit elegem van a főzésből, ugyanis szeretem, ha csak heti 2szer kell ezt megtennem, azonban mindennap főzök, mert a hétvégén nem volt időm mindent megfőzni, amit szeretnék, így alig várom, hogy visszaálljon a rendszer az életembe.

Valamint az jutott az eszembe, mivel a reggelik szinte mindennap ugyanazok, mint az első héten, ezért csak olyan posztokat fogok írni, ahol az új kajákat bemutatom, és heti egyszer jönne egy összefoglaló, mert biztos uncsi lehetek. De a számok beszéljenek helyettem. 1. hét eredménye: fogytam 2 kilót. 

Reggeli

Edzésnap, szóval turmixszal nyitunk. Végre ma érkezett meg az új íz, almás pités, holnaptól már ihatjuk ezt.

Tízórai

Ma filter- és tojásmentesen étkeztem. Még instára sem tettem ki a képet...ez a betegség korai tünete. :)

Lássuk csak mit ettem, amit amúgy nem ettem volna meg, mert nem voltam igazán éhes.

10dkg túró
1 marék cseri
1 kis marék dió
25g zabpehely
1ek. gorog joghurt
kardamom
stevia

regike.jpg

Olyan szép volt, de végül összekevertem, és hamm, bekaptam.

Ebéd:

Csirkemell sütésében verhetetlen vagyok. Ezt nem lehet elrontani semmivel, csak ha kiszárítod. :) Vagy ha hozzá egy roppantul szar rizst főzöl, mert nem szoktál "A" rizst venni. És utána félve írod a pasidnak: hogy a rizs elfogyasztása után lehetséges, hogy szedheted is a sátorfád. De legalább a kukorica feldobta, meg a gomba. Végül is, ha csak nyelem a rizst, akkor az ebéd így is igazán finom.

Csirkemell rutinszerűen kisütve. Sztenderd adag: 30dkg 2 főnek, nyersen. Mármint nyersen mérve. Nyersen csak a tatárbeefsteak a jó. Az is belefér a cleanbe, csinálni fogok. 

Gomba felszeletel, wok előkészít, olaj felhevít benne, majd nagy lángon megpirítom sok-sok rozmaringos fűszerkeveréket szórva rá, ez a Fűszerésztől van, imádom. Aztán egy kis vizet enged, így már csak párolom. :) De ez is finom lett.

A végére hagyom a rizst, abban úgyis jó vagyok. Legalábbis ha jázminrizst, vagy bulgurt főzök. Kimértem a 60g-ot, pontosabban 6x ennyit, mert ebből ne kelljen mindennap nyufarknyit főznöm. Hozzá adom a kétszeres mennyiségű vizet. Ízesít, felforral, majd lehúz a tűzről és pihentet, szívja csak magába a vizet. Nézem, forgatom, megkóstolom. Mi ez a szar? Ok, nem dobjuk ki, adunk neki egy újabb esélyt. Kap vizet, mint a hervadozó növényeim. Fedő vissza rá, tűzre feltesz, néha belekavarok. Hát 10 perc múlva sem történt változás. Ok, legyen így. Megesszük, mert én már többet ma nem főzök, ez biztos. A mosogatás is hátra van, pasi ma nem kérdezte meg, hogy mit segítsen, pedig ma kedvesen megkértem volna rá. Inkább hozzákevertem a kukoricát és csendesen megjegyeztem, hogy ez bizony nem lett túl finom. Érkezett a diplomatikus válasz: oh, ettem én már a koliban elég rosszat, ne is foglalkozz vele...hát persze. Hogy utána hallgassam, hogy éheztetem és azért hízik, mert a kaja amit adok neki rossz, és repetáznia kell, valami hízlalót és egészségtelent. :)

gombas.jpg

Jelen állás szerint: egyikőnk sem lett rosszul az ebédtől és még egy párt alkotunk. Arról pedig hallgat, hogy mivel helyesítette az ebédet. De ezen csak magamban kuncogok.

Uzsi

Jön hozzám egy ügyfél - nem, kikérem magamnak, nem a testem árulom - így előtte gyorsan meg kell ennem, különben a két étkezés között kb. 5 óra telne el és ezt bizony nehezen viselném. 

Édesburgonyát sütöttem és hozzá az olaszos paradicsomszósz maradékát melegítem meg. Ezzel legalább nem lőhetek mellé.

Vacsi

Személy szerint élek-halok a mexikói kajáért, és a quesadillasért. De tortillatekercset nem ehetek. Ezért helyettesítem salátalevelekkel. Abba töltöm bele a rizst, az avokádót, a sonkaszeleteket, egy kevés joghurtot, sajtot. Nekem vacsira bőven elég, azonban ember vacsorát követel, mert ez bizony nem az.

 tortilla.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr458851888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása