Fincsa-nindzsa

Béres Alexandra - A "Nagy" ételfutár teszt 1.

2016. október 06. - fincsanindzsa

Alexandrát többed ízben kóstolom már, de ez az első alkalom, hogy véleményezem is a munkásságukat.

1. nap

Olivakrémmel töltött csirkemell, bébirépával

Már délben totál éhes voltam a rántottás reggeli után - sanszos, hogy a reggeli edzés elég sokat kivett belőlem (futás, crossfit, bringa), így már délben kopogott a szemem az éhségtől. 

Olivával még sosem töltöttem csirkemellet, ezért is esett erre a különleges fogásra a választásom. Állati finom az ízvilág, nem spórolták ki belőle az olivabogyót, de ennél több már nem is fért volna a felgöngyölt husiba - a pocómba viszont igen. :) A husi 10dkg-nál nem lehetett több, ha az olivakrém nélkül nézzük. A bébirépa isteni volt, finom édes. Érdekes,sosem pároltam bébirépát köretként, sőt bébirépát sem ettem soha.

Konklúzió: Gluténmentes, sajtot tartalmaz, ezért hardcore laktózosoknak nem ajánlom, az olyan "mű-laktózosok", mint én, bírni fogják. Még igazán tudtam volna enni hozzá a szokásos 60g szénhidrátos köretem - hajdina, köles, quinoa stb. formájában - mert bizony éhes maradtam tőle és alig vártam az uzsonnaidőt. Végül 3,5 órát bírtam várni a két étkezés között, ami több, mint amire számítottam.

3f0444a2-c81e-4933-a043-d0211a7607c8.JPG

2. nap

Zöldborsófőzi vasalt csirkecombbal

Meglepő módon, ma majdnem egy órával később ebédeltem, pedig a reggelit nagyon korán fogyasztottam el - 8 órakor - egy szelet bundás kenyér light formájában (minimál olajjal, kontakt grillen sütve).

Első blikkre, legalább nagyobb adag, - még ha 70 grammal is - mint a tegnapi ebéd. Picit bizarr az állaga, túl folyós, a borsóleves és a főzelék között átmeneti állapot. Lehet, hogy azért élem meg ezt ilyen traumaként, mert Fincsa-nindzsa kisasszony sűrűre főzi a főzeléket.

Husi egész nagy adag - kb. 10-12dkg - , és nincs kiszárítva, kellemesen fűszerezett. A főzelék ízvilágra édeskés, és kifejezetten finom. Én egy picit többet szoktam enni főzelékből is, de úgy érzem elegendőnek bizonyult a mai ebéd. Kellemes teltség-érzés lett rajtam úrrá. De ha roppant kívánós lennék, vagy nagyobb adagokhoz szoktam volna, akkor ez a fél fogamra sem lett volna elég. De nem hiába hívják ezt súlycsökkentő menünek.

Piros pont: nincs mindenféle kütyüvel - ízfokozó - teletömve, gluténmentes, azonban laktózérzékenyek nem fogyaszthatják. 

Piros pont 2: Valamit tehettek bele, mert bizony nem fújódtam fel tőle, mint ahogy ez mindig megtörténik velem.

400a7690-2584-41ab-82d8-4e8e1b82b492.JPG

3. nap 

Tilápiafilé mogyorómártással, wok mix köret

Nos. A tilápiát magában szeretem, de ennek egy picit "balatonosabb" íze volt, mint amit ettől a haltól vártam. A zöldség-köret teljesen változatos, és elegendő adagnak bizonyult, akárcsak a hal. Azonban volt egy kis bökkenő: a mogyorómártás. Első kóstolásra nagyon ízlett, kifejezetten tetszett az édes íz. Mivel a szósz járt hozzá, gondoltam ráöntöm a zöldségre és jól összekeverem. Bárcsak ne tettem volna! A negyedik-ötödik falatnál telítődtem és alig bírtam magamba tuszkolni a maradékot. Végül annyira rosszul voltam az íz-sokktól, hogy az utolsó harmadát a kukában landoltattam. Pedig tényleg sosem dobok ki ételt. 

Tanulság: új ízeket apránként vezessük be az étrendünkbe. :) Vagy mellőzzük az ilyen extrém dolgokat. Viszonyítási alapom nincs sajnos, így egy próbát javasolnék azoknak, akik szeretik a kínai ételeket, ők jobban meg tudják ítélni, vajon jó-e a mártás.

Amúgy a mai ebédhez eljutva már nem voltam igazán éhes, valamikor 1 óra után ettem. Az adag elegendőnek bizonyult még úgy is, hogy nem ettem meg az egész adagot. 

 f277298a-53fe-494e-99d7-29461cf94dd5.JPG

4. nap

Pikáns barackos csirkecomb grill mediterrán zöldség

3 napja bundáskenyér lázban égünk, így minden reggelt ezzel nyitunk meg. Ez predesztinálja, hogy az ebéd egyre később kerül elő a hűtőből. Ma speciel 13.30kor jött el az idő, bár még simán bírtam volna 30-50 percet.

Ahogy Majka klippjében van: Ezek a lányok egyre vékonyabbak! Hát Alexandránál pedig az adagok egyre kiadósabbak. :) Alig bírtam magamba szuszakolni az egészet. Szóval mennyiségileg semmi kifogásom nem akadt így a hét végére.

2 combot kaptam, valami felismerhetetlen szósszal - állítólag barack lehetett, de inkább valami curry-s cuccra hasonlított. A tegnapiból kiindulva, csak a hús mellé kanalaztam, mielőtt az egészet vagy kidobom, vagy lemosom, ha nem ízlik. És ehhez párosult egy hatalmas adag grill zöldség. Ezzel még barátkozom, mert nem a legnagyobb kedvencem, de fel kell nőnöm a párolt, grillezett zöldségekhez. :) Azonban egy dolog elrontotta az összhatást. Túl sok kakukkfű került a zöldségekre, és annyira intenzív ízt adott neki, miközben a fogam alatt roszogott, hogy ez lelombozott kissé. Azonban a husi finom volt, jól átsülve, és még a szósz is egész jónak tűnt.

 b0385ce1-ef67-42c3-a629-de26ca3a1d71.JPG

5. nap

Roston sült lazac rizi-bizivel

Eljött a hét utolsó napja, és ez is pozitív véleménnyel zárult. Nekem a lazac a gyengém, és ezt a hét utolsó napjára tartogattam. Alexandránál néhány hete egy teljes hetet a halas ételekkel toltam végig, mind-mind az ízorgia volt számomra a köbön. Az most sem volt másképp. A rizst magában nem szeretem, így a zöldborsó az óvodai ízeket idézte fel bennem. Az édes, puha zöldborsóét.

A lazac finom omlós volt, nem szárították ki, enyhén fűszerezték. Egyet hiányoltam csak mellőle: egy karika citromot, ezzel annyira meg lehet bolondítani azt a pici lazac-filét! A lazac kb. 10-12 dekányi lehetett, a rizi-bizivel együtt elegendő volt, de jó étvágyúak hozzá se fogjanak.

285963e4-d7d0-4d8d-84e0-4a809511c3a0.JPG

 

Összegzés:

- Ha először jársz a honlapon, nem esik azonnal a pillantásod a belépés, regisztrációs gombra (balra a menüpontok alatt);
- Regisztráció könnyű, opcionálisan választható, hogy miről kérsz értesítést: hírlevél, étlap;
- Rendelésnél színessé válik az a mező, amit megrendeltél, könnyebben nyomon tudod követni, mely napra választottál már;
- Rendelés menete zökkenőmentes, pedig utálom az ilyen folyamatokat;
Piktogrammok vannak, azonban nem tartalmazza az összes allergént - glutén: (low-carb, vegetáriánus, tej- és tojásmentes megnevezést használ, esetenként zabliszttel való sűrítést jelölt stb.)
- Fotó lehetne nagyobb és látványosabb
- Szószokkal óvatosan!;
- A hét előrehaladtával egyre bőségesebbnek tűnő fogások; 
- Bőséges ételválaszték: 5 féle nekem tetsző opció;
- Egy heti főétel 5000 alatt kivitelezhető, ha csak a halas opcióból választunk, akkor 6000 körül lesz a végösszeg;
- Ha problémát jelzel az ételekkel kapcsolatosan, jóváírják az adott étel árát - egy másik fogásra érkezett panasz, így a konyha vezetője egy kedves emailt írt, mindent potenciális érintettnek;
- Nincsenek tolakodó hírlevelek miután.

Pontozás minden esetben a főcikkben található, az alábbi linkre kattintva:

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr128930114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása