Fincsa-nindzsa

Pita

2013. január 04. - fincsanindzsa

Már 2 féle tortillatekercsnek való tésztát kipróbáltam és posztoltam, de végre révbe értem. Bármennyire is görög, én akkor is ezt a tésztát fogom a mexikói kajákhoz is felhasználni, mert sokkal jobb, mint amit találtam a tortillatekercs tésztájaként.Egy jó kis quesadillas vagy burrito :) nyami. De tegyük fel a i-re a pontot, és legyen kerek egész a történet. Készítsünk könnyen és egy (nah jó, néhány) szempillantás alatt pitatésztát.

Hozzávalók

35dkg liszt
3dkg porélesztő

langyos víz
2 csepp olaj

A száraz összetevőket összekeverjük, majd apránként adagoljunk hozzá vizet, de csak annyit, hogy jól nyújtható, és ne ragadós tésztát kapjunk. Könnyíthetjük néhány csepp olajjal is.  Vágjuk egyforma darabokra, készítsünk belőle labdákat, majd sodrófával nyújtsuk őket kb 15-20 centi átmérőjűre. A serpenyőt forrósítsuk fel alaposan, - már füstöljön – és a palacsintára kinyújtott tésztát helyezzük a száraz serpenyőbe. Mindkét oldalát süssük addig, amíg fel nem fújódik és aranybarna színt nem kap. Könnyen megég, vigyázzunk vele. Kb 10-12 pita lesz belőle, attól függően mekkora gombócokat formáztunk az elején.

 1_70.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr714689534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása