Fincsa-nindzsa

Sült csirke tanyasi dresszinggel

2013. szeptember 18. - fincsanindzsa

Egy idő után tök uncsi a hús és a saláta kombó, mindig a szezonális zöldségekből, ezért egy picit felturbóztam. Méghozzá egy nagyon finom és ízletes zöldfűszerekkel teli, majonézes alapú dresszing öntettel. És végre valahára, amit Cipruson vettem hagymás sót, fel tudtam használni.

Hozzávalók:

1 egész csirkemell
2 paradicsom
1 avokádó
római saláta
olívaolaj
só, bors

Dresszinghez:

1  tk. hagyma-só
½ csokor snidling
2-2 ek. oregánó és petrezselyem
2 gerezd fokhagyma
125ml tej
tengeri só, bors
125g majonéz

 

Az egész csirkemellet vágjuk hosszában ketté, sózzuk és ízlés szerint borsozzuk is. Forró olajon süssük meg. Direkt nem vágtam kisebb darabokra, mert így nem szárad ki, valamint vékony szeletekre fogjuk szelni, ha megsült.

Közben a majonézen kívül a hozzávalókat tegyük az aprítógépbe és daráljuk össze. Utána fakanállal keverjük hozzá a majonézt is. Én nem ízesítettem újra, de ha szükségét érzitek, mehet bele egy kis extra só-bors.

1_178.jpg

A salátát tépkedjük össze, a paradicsomot karikázzuk fel, az avokádót vágjuk félbe és a húsát használjuk fel. A húst vágjuk vékony szeletekre, majd a dresszinggel alaposan locsoljuk meg.

Ha valakinek ez nem elegendő, fogyasszon hozzá sült krumplit.

2_128.jpg

 





A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr755519397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása