Fincsa-nindzsa

9. nap - Még mindig élvezem

2016. június 30. - fincsanindzsa

Én tényleg élvezem ezt a diétát, mert a szervezetem azonnal sikít, ha valami olyat eszem, amit nem kellene magamba tömni. Reggel nagyon fájt a hasam, tegnap ettem kukoricát, sanszos, hogy ez nem hagyott békét nekem. Egy dologtól viszont picit parázom. Tényleg tök jól főzök, de ez a gluténmentes lisztes világ annyira távolinak tűnik. Biztos sok lesz a sikertelenség, hiszen ezek az alapanyagok teljesen másképp viselkednek. Így vannak fenntartásaim, hogy mennyire leszek ebben is sikeres. Ez pedig igazán fontos lenne nekem.

Reggeli

Reggel edzés, és végre kipróbálhattuk azt új fehérjeport. Sanszos, hogy legközelebb jobban meg tudom ítélni mennyire jó, mert picit több víz került a flakonba, mint ideálisan én szeretem. 

Tízórai

Edzés után gyorsan megsütöttem a rántottát, a szokásos módon. Kihagytam belőle a zabpelyhet, azt sem ehetek, nem megy. Most konkrétan ami marad az étkezésben: túró, joghurt, sajt, tojás, hús, hal, zöldség -hüvelyesek, -kukorica. Még jól bírom, és mivel annyira változatosan tudok főzni, nem is zavar.

Ebéd

Meg akartam enni a paradicsomos húsgombócot:, de elcsábultam a cukkinifasírtra.

http://fincsa-nindzsa.blog.hu/2016/06/28/husgomboc_olaszos_paradicsomszosszal_es_cukkinispagettivel

Kicsit olyan íze lett, mint egy rosszabb féle tócsinak, mert a tócsit nálunk piedesztálra kell emelni. Volt hozzá frankó görög joghurtom, megsóztam egy picit és a csodálatosan édes koktélparikat megettem hozzá. Szerintem állati finom volt. Recept róla hamarosan, addig pedig képpel szolgálhatok csak. Féltem, hogy a rizsliszt szemcsésségét érezni fogom, de hála istennek ezzel nem volt gond.

cukifasi.jpg

Nem bírtam vacsit ennyi, így egy laza kis dinnyével fojtottam le az "éhségem". Pasinak készítettem brokkolis csirkét, roppant hálás volt, hogy végre igazán finom kaját kapott. 

A bejegyzés trackback címe:

https://fincsa-nindzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr768854212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása